2014年2月11日 星期二

小丸子@Jolly Kingdom - KinderGenius 2

其實真係好覺得自己對小丸子唔住,之前一早幫小丸子報 playgroup嘅其中一個原因係因為覺得小丸子做細,未試過得到父母完完全全嘅愛,唯一上 playgroup嘅時間,可以完完全全比晒啲時間佢,不過成個 12月,我不停病又忙新屋裝修,都好似無同佢上 playgroup,轉咗去 Jolly Kingdom之後爸爸更加係未同小丸子上過堂 (太過份啦,而佢自己覺得無問題,係我覺得最過份嘅地方)﹗大部份時間都係工人姐姐同小丸子上,小丸子真係對唔住啦﹗

12月嘅我帶小丸子上嘅唯一一堂﹗一小時嘅課堂,頭 10- 15分鐘比小朋友自己玩下, warm up先﹗通常小丸子都會去玩滑梯/ 彈彈波﹗今日竟然玩數字,我發現佢識由 1數到 10,不過又好似認唔晒啲字﹗

最近我用咗 JOLLY KINGDOM老師教英文嘅方法教小丸子中文,起初只是貪得意,如是者幾日之後,小丸子真係認得啲字﹗依家已經識: 大﹑小﹑多﹑少﹑下﹑左﹑木﹑石﹑水﹑火﹑耳,上次叫佢讀比婆婆聽,婆婆叫我唔好順序問,話佢可能只係諗口王,HHEHE...都OK啦﹗我又唔係要 TRAIN佢啲咩,佢自己晚晚叫我陪佢讀,我就同佢讀一次之嘛﹗


呢個大滑梯係小丸子嘅最愛﹗佢今日仲睇完一個大少少嘅哥哥做完之後,自己爬上個圓形最高個度﹗完全唔知危險嘅小朋友﹗


玩完之後就要認真上堂架啦﹗

一開始會唱下歌先﹗之後就會逐個小朋友介紹一次,當然是由媽媽代答啦 (不過都有大少少嘅同學仔講到自己個名)﹗然後就學天氣,會講下今日係咩天氣,再問下小朋友唔同天氣,好似 sunny, cloudy, rainy...我見大少少嘅,大約 2歲幾嘅小朋友已經識答﹗之後就學 colour,每次學 colour,小朋友就最開心,因為老師會倒晒啲波波出嚟,叫小朋友去執返﹗

之後就係學生字啦﹗通常每次學 5-6個啦﹗最後就係學英文字母,老師會用 "棋字" 教小朋友寫英文字母,唔知點解平時坐唔定嘅小丸子,好鍾意呢個環節﹗

其實點解成日帶唔到佢上堂呢?﹗因為佢真係成日走來走去,同佢上一堂,真係好過去 physical﹗佢一有機會就會走開...然後就會 9秒9跑去玩滑梯,之後...老師就會叫我去捉佢返嚟...heheheh...唔知點解...班入面有 6-8個小朋友...得小丸子有呢個問題...連男仔都可以坐定定,得小丸子好似 pat pat有針咁...真係頭痛...

提外話: 今日有樣野好開心,我同妹妹出門口嘅時候,大頭妹問我地去邊,我話同小丸子去上堂,佢問我地去邊度上,我同佢講我地去佢上 phonics個度上堂,佢問我可唔可以一齊去,佢都想上﹗有時我都驚我安排得太多興趣班比兩個囡,聽到佢自己話想上,真係放心晒﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...