2014年2月4日 星期二

產品試用: OtterBox ipad + 防水手機保護殼 (仲有禮物送呀﹗)

多謝 OTTER BOX PR姐姐邀請我試用,亦非常非常多謝佢嘅體諒,因為我真係試用咗成 4個幾月呀﹗其實我 9月已經收到,本身打算試用一個月就出 BLOG,但是因為我今次試用嘅有 2款產品,其中一款係 IPHONE 5 防水殼,本身我雄心壯志,想帶大頭妹去沙灘試一轉,之後一直拖一直拖, 天氣都開始凍,仲邊有得試吖﹗最後唯有膽粗粗問 PR姐姐介唔介意我去旅行時試 (即係上次個郵輪 TRIP),當時係 11月,即係又叫人比多一個月時間我,前前後後就成 4個幾月啦﹗

 先講講 OTTER BOX PRESERVER系列﹗


先講講佢嘅功能﹗佢就犀利啦﹗
  • 防水:可完全浸入2米深水中達30分鐘(IP-X8)
  • 防摔:從2米高處摔下手機依然受保護
  • 防塵:防止灰塵及細屑入侵(IP-6X)
  • 保護殼安裝後各項功能均可如常操作及使用
  • 附有一個可調校的繫帶,方便攜帶及捆綁

唯一係用完之後唔可以直接差電﹗HEHEH...其實就一定啦﹗唔係又點可能做到防水 30分鐘 (浸入 2米深)﹗

其實大家可能有個疑問,OTTER BOX嘅防水機殼都唔平,有冇必要為咗去影下游水相,買個殼呢?我最近就有一個經驗之談,唔好話你帶手機/ 相機影小朋友游水嘅時候掉咗落水 TOTAL LOST,我上次帶部大機去影大頭妹同小丸子游水,無落過水,但唔知係唔係小丸子拍水太勁,我之後又無好好處理,最近發現個鏡頭發咗霉,好彩個鏡頭唔係好貴...$3XXX...用咗大約 2年...但真係好肉赤囉﹗﹗﹗岩岩打去問,清潔鏡頭要 $500,仲一定要用單/ 保用証,都買咗 2年,去邊度搵返張單﹗




另一款係 DEFENDER系列,我地今次試嘅係比 IPAD MINI用嘅﹗

又講下產品特點先啦﹗
  • 保護殼安裝後所有功能依舊能如常操作及使用,包括揚聲器、耳機迷你插孔、相機及充電接口
  • 矽膠連接埠蓋能為各主要開口有效阻隔灰塵和碎屑,同時不影響其使用
  • 設有一個聚碳酸酯盾殼,從正面或反面均能很好地裝嵌在iPad mini上,同時還能作為支架,可調節為橫向和縱向兩種模式
 http://www.otterbox.com.hk/p-1089-apl2-imin1.aspx?color=black

經我家 2個寶貝試用,佢嘅 "防摔" 功能值得一讚,以前大頭妹好斯文嘅,但自從有咗小丸子嘅加入, 佢地有時意見不合,一個要睇 POCOYO,一個要聽歌,爭來爭去...最後...唔知點解我部 ipad mini...就會係地下...然後 2個就要罰企...

佢另一個好處係佢有一個盾殼,隨咗帶出街時保護好啲,仲可以做埋支架,放係枱面睇就岩岩好﹗老實講,我知好多家長都唔比/ 唔鍾意比小朋友睇 ipad,但作為 "電子奶咀",有時真係好難避免,我唯一係希望佢地睇嘅時間 "距離" 同 "坐姿" 好啲,唔好睇完又壞眼又傷腰骨﹗



最後,仲有馬年送大禮,送你 ipad/ 手機保護殼,祝大家馬年平平安安,萬事如意﹗詳情請留意我嘅 facebook 專頁﹗

1) 首先要 LIKE我地 Facebook 專頁﹗
2) Like 同 Share此post﹗

3) 留言講你想要的型號: ipad/ ipad mini/ iPhone 5/ Galaxy S4 (名額各1)

* 得獎名單將於 2014年 2月10日於專頁公佈

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...