2014年3月3日 星期一

週末 - 大頭妹小丸子剪髮

唉﹗做咗勤力媽媽幾個星期,新年後又好似打回原形,做返宅媽﹗
星期六都只是同 2個囡落樓下食元氣,
仲要因為小丸子曳,食食下我真係頂唔順,
叫姐姐帶佢返屋企﹗ 

原本食完壽司有得去公園架﹗太百厭...邊度都唔洗去...返屋企啦﹗

大頭妹自上次學識加水之後,今日不停為我地加水﹗

之後再去剪髮﹗

hhahah...上次剪髮已經是 11月,足足 3個月﹗
大頭妹騎飛天豬剪髮@Private I Garden kids Salon 
 

大頭妹一向坐得定,出去剪髮都好放心﹗
其實想問下髮型師剪唔剪 2歲小朋友...不過最後都無問...因為都唔係年齡問題...係坐唔坐得定問題﹗

剪完又變返 bb,其實都想同佢留下頭髮扎下頭髮,不過佢頭髮唔多,都是小丸子頭襯佢多啲﹗

都幾好睇吖﹗不過當然無上次 private i 咁靚啦﹗

最後我返去自己幫小丸子剪,第 1次剪後面咋﹗

前面都剪咗少少﹗點解我兩個囡都咁少頭髮?似我吖嘛...我知吖﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...