2014年3月25日 星期二

公園時間

唔知大家有小朋友的屋企有冇裝 cam?我地自大頭妹出世就有裝 cam,不過我就唔經常睇,工作時間睇 cam,如果比老闆見過一次,一定會覺得你一定係返工成日睇住個 cam,無心機做野,所以我都盡量唔睇﹗

而且好多時,都唔會見佢地,工人姐姐同佢地成日都係房,以前都會要求工人姐姐 "盡量" 係廳湊大頭妹,依家...工人姐姐肯湊 2個...就唔好咁多要求啦﹗再唔係只會見到 2個囡戇居居坐係梳化睇 DISNEY JUNIOR,好似好陰公咁﹗每次見到呢個畫面就好想做 FTM﹗

大頭姨姨話佢地係家有喜事個 2個老公公婆婆,電視 + sofa﹗ 今日好少少,仲有碗蘋果食下﹗

冬天少咗同小朋友去公園玩,之前話希望星期日出多啲街,後來都好似做唔到,成日係 facebook 見到有啲媽咪好勁,真係個個星期日都去唔同地方玩﹗放工 9秒9返屋企,帶 2個囡落公園玩﹗

小丸子比大頭妹好身手,好似 18個月已經識爬呢個架,仲要爬得幾快下﹗大頭妹好似成 2歲先識,仲要爬得好慢下 (佢個人好小心)﹗我拍咗片,拍咗幾次都唔成功,因為小丸子爬得太快,終於有一次比我影到,因為佢係咁想玩哥哥架單車,分咗心慢咗,我先影得到咋﹗

我係度扮 "大灰狼" 嚇佢地﹗

我問佢地咁點算,大頭妹話佢扮怪獸 "嚇"返走大灰狼﹗咁我就唯有扮比佢嚇到,然後走啦﹗


之後同 2個哥哥玩 hide & seek,大頭妹叫小丸子跟實佢﹗hehehe...好耐無同佢地去公園,原來小朋友去公園玩係咁可愛﹗

佢叫妹妹同佢一齊呢係滑梯底...仲好大聲咁同人講 "我呢係滑梯底呀﹗",我依家先知...原來 hide & seek...係咁玩嘅﹗

之後聽到小丸子同我講 "媽咪,我飛呀﹗",望一望...咁樣 sir落嚟?﹗

佢自己仲要好開心...呢個真係百厭人...好多次去公園都聽到家長同自己小朋友講,唔可以好似小丸子咁...heheheh...

之後個哥哥好好人,借咗架單車比大頭妹玩一陣,不過大頭妹都唔識踩﹗

小丸子又想踩,不過佢唔夠高﹗

今次去公園仲發現同小朋友講野真係要好小心,我真係有排學﹗話說佢地同一個小朋友一齊玩滑梯,小丸子排第一又唔 sir,我叫佢快啲啦﹗唔好阻住後面。之後到另一個小朋友,佢又係企係度唔 sir,佢媽媽又講同一番說話啦,叫佢快啲唔好阻住後面 (即是大頭妹),之後大頭妹又有樣學樣話: 你快啲啦﹗唔好阻住後面﹗我同佢話唔可以咁講架,咁樣無禮貌,佢即刻話: 姨姨可以咁講,我唔可以咁講。佢唔係用挑戰我嘅口問講,只係唔明所以問,不過我即時都唔知點答好﹗下次同小朋友講野真係要好小心﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...