2014年3月24日 星期一

Happy Friday@COCO壹番屋

好耐無見﹗好少甩 blog 甩咁多日﹗上星期我病足一星期,去到星期五終於病到落唔到床,等阿旺放工返屋企帶我去睇醫生,原來是 "氣管炎",比醫生鬧爆,話我點解唔早啲去睇醫生,唉...之前好似唔係好嚴重吖嘛﹗仲未好返,今晚仲要覆診﹗

時光倒流去返上上星期五啦﹗原本想同佢地去太古城個邊玩波波池,點知個晚有人開 PARTY,雖然好似都可以玩,但入面勁多小朋友一齊跑來跑去,又唔記得提工人姐姐帶襪,我怕我睇唔到 2個囡,所以都是返去吉之島玩木馬就算﹗好彩 2個都無扭計﹗HEHEHE...因為小丸子都未玩過太古個波波池,成 $50 玩 20分鐘,2個加埋即是 $100/ 20分鐘,小丸子出世之後,真係未玩過﹗

小朋友玩完之後就到我地大人食野啦﹗又食我最愛嘅咖哩飯﹗

去咗幾次,我今次先見到原來餐飲可以飲橙汁﹗

大頭妹有橙汁飲幾開心﹗

嘩...飲咗我 1/3杯﹗

今日餐湯係雜菜湯﹗

工人姐姐嘅咖哩雞飯﹗

我嘅咖哩豬扒飯﹗

仲有我最愛嘅福神漬﹗

飯加 $20可以另加 3樣食物,我揀咗餐飲﹑餐湯,仲有最重要嘅雪糕,雖然係跟餐,不過份量都唔細架﹗有 2球,仲有少少雜果﹗

呢個小朋友今日就開心,又有得玩,又有得飲果汁同食雪糕﹗

呢個小朋友就慘少少,有得食無得食﹗佢當時咳呀﹗就係佢咳傳染我架囉﹗

今次先見到佢地有兒童餐仲幾正,下次可以一齊食﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...