2014年3月10日 星期一

產品試用: Whirlpool SS228 抽濕機

 HEHEHE...新屋又有傢電 sponsor啦﹗今次是 Whirlpool SS228 抽濕機﹗其實我地本身都有一部抽濕機 (用了3年),所以一開始的時候,本想推掉 PR姐姐的好意,雖然不用自己比錢,但都要本身有用先接受嘛﹗之後看看 PR姐姐電郵的資料...好吸引哦﹗因為佢是一部 "三合一多功能抽濕機" ,可以抽濕﹑乾衣同淨化空氣吸引到我一口就應承了 (hehehe...舊的可以比婆婆,她家的抽濕機用咗 20幾年)﹗

 首先,我最鍾意就是佢嘅多重過濾系統,同埋負離子功能,可以一邊抽濕,一邊淨化空氣﹗我之前買抽濕機嘅時候無留意,原來有啲抽濕機係有 "空氣淨化" 功能﹗之後一直心思思,唔知換咗部抽濕機好,定係買多一部空氣清新機好﹗買多一部空氣清新機又要搵地方放﹗Whirlpool SS228 抽濕機嘅多重過濾系統,包括: 納米銀濾網,可以阻隔較大污染。負離子功能,可以淨化微。31防蟎除臭過濾網,可以阻隔蟎蟲滋生。仲有除21除臭過濾網,可以清除家中異

試用咗幾日,真是好滿意,真是 feel到佢嘅空氣淨化功能﹗我第一日係大房用,阿旺係唔知情嘅情況下問我係唔係有空氣清新,覺得間房嘅空氣 fresh咗。第 2日係細房用,大頭姨姨都即時 feel到,問我係唔係抽咗濕,仲問我係唔係有香味,hehehe...香味就無啦,不過因為晾咗衫,平時天氣潮濕,成日晾到啲衫一陣 "up" 味,依家抽咗濕,啲衫無晒 "up" 味,仲有陣陣柔順劑清香囉﹗其實舊屋向內園,新屋向大街,入伙之後一直都覺得大塵咗,想買部空氣清新機,依家一部三合一抽濕機就搞掂晒﹗

右邊第一排是功能制,第一個是抽濕,佢抽濕同時會有空氣淨化功能﹗如果只是要空氣淨化 (夏﹑秋天時),就可以用第 4個空氣淨化功能啦﹗ 第 2 - 3 都是乾衣功能,就唔會同時空氣淨化啦﹗


其次是佢機身設計纖薄,闊度只有172毫米,比一把短間尺仲要薄,擺放時更加慳位 我真是係屋企 "求祈" 搵個位,都放得佢落﹗相信大家都有個同感,香港 3 - 4月春天,濕度差不多去到百份之百,無部抽濕機又真是不太方便,但抽濕機又有返咁上下 SIZE,放係屋企,淨係春天用個三幾個月,唔洗用嘅時候都唔知放邊好﹗呢部機身纖薄,就唔怕 "阻住" 屋企地方啦 (香港寸金呎土嘛)﹗

看看外型,好似同一般抽濕機無分別﹗咁就錯啦﹗
 

比它的側面大家睇睇﹗真係薄過我本身個部好多﹗
 

最後就是乾衣功能﹗佢有第六感「智醒眼」,識得鎖定目標、迅速乾衣﹗其實我地唔經常會用抽濕機乾衣,不過一年去到春天,都一定走唔甩,會用上乾衣 FUNCTION﹗

唔知點解小朋友都好鍾意玩抽濕機﹗


放工 6:00幾到 11:00,已經抽到半桶水啦﹗以水箱 4.5 L計,即是大約 2L﹗

如果大家想知多啲產品資料,可以去佢地 website睇下架﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...