2014年4月8日 星期二

鰂魚涌公園野餐@20140405

2014年 4月5日 (星期六)

星期六清明節公眾假期,大頭妹不用上唱歌班,即興帶 2姐妹落鰂魚涌公園野餐,順便預習一下,因為星期日約了國皇一家同 80後媽咪一家去愉景灣野餐呀﹗

行去公園前,我同大頭姨姨去咗 toysrus 買 scooter比大頭妹,其實都掙扎咗好耐,唔想佢好似要咩有咩,我地又唔係咩有錢人,但係見咁岩去公園玩,第 2日又去愉景灣,之後又復活節,所以我都係買咗先﹗最最最重要是我最近公司好大壓力...我自己要買野減下壓﹗我仲想去買衫比自己...不過唔敢落銅鑼灣,係咁嘅心理狀態下,我驚我會破產,然後再買咗啲唔岩著嘅衫﹗

今日兩個囡都玩得好開心,其實有時我都唔明,明明鰂魚涌公園好近屋企之嘛,點解我都成日咁懶,寧願宅係屋企,都唔同 2個囡去公園玩下﹗今次去完野餐之後又覺得ok喎﹗玩一陣公園,坐下食下野,就一個上午啦﹗

由於即興關係,只能預備簡單食物﹗

帶了少少零食,有我最鍾意的復活蛋,一年食一次﹗

其實鰂魚涌公園的樹蔭不錯﹗

可惜個草地好多細石仔﹗根本就唔坐得,又或者是根本無預人坐﹗

睇下大頭妹收到 scooter時幾開心?﹗佢快樂所以我快樂﹗

小丸子都玩到幾步﹗

但玩多幾步之後當單車坐﹗(睇下大頭妹個樣)

大頭妹: scooter係咁踩架嘛﹗
呢幅影得好有動感,其實...佢踩得仲慢過平時行路...

小丸子: 家姐唔比我踩佢架 scooter...我飲返佢包蘋果汁﹗

爸爸點解咁樣?﹗因為...佢要執手尾...食白麵包囉﹗

小丸子就食火腿芝士...

連大頭妹...都係咁﹗

不過最後比我迫佢食咗﹗大頭妹都仲有得迫下,小丸子真係完全唔理我...

小丸子: 我係小霸王﹗

阿旺抱住個囡跑來跑去,佢應該好多力﹗

我問佢今日玩得開唔開心﹗睇佢嘅笑容就知佢好開心啦﹗

食埋啲零食就走啦﹗

最後影返張全家福先﹗


如果要睇晒啲相,就要 like我地個 facebook page啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...