2014年4月28日 星期一

同學仔Amy生日飲@辛安東元祖奶奶雞

 

復活節假期前,在台灣回來的第一天,同大學同學Amy慶祝生日,哈哈,因為最近個個都身中韓毒,我地揀咗食銅鑼灣的安東奶奶雞!

呢間野就巴閉,訂了枱都要人齊先入得,仲要限食 1.5小時!!!真是太誇張了!!! 食完之後就明白,雖然味道唔係話非常十分超級好味,總之就好味以上,不過以韓國菜來講,價錢平。佢每碟收貴 $50,去返新羅寶價,就唔洗限時囉!

今次有 8個人,所以都可以叫好多野食,而且本身餐牌都唔算多選擇,所以差不多試晒大部份想食的菜式﹗安東奶奶雞就唔少得,點了一碟小辣,一碟唔辣,一個蛋+白飯 (呢個係我唯一覺好唔抵,好似要成 $48),一個炒什菜,兩個煮蜆 (又是一個辣一個不辣),韓國壽司,柚子雞翼,冷麵,牛筋條,餃子。


其實呢個炒雜菜...都流流地,得芽菜多﹗

煮蜆反而好拭,份量都算OK多,都只是 $68﹗

大家一致認為個炒辣蜆好味啲﹗

就係呢個飯...要 $48...得蛋﹑蔥﹑飯﹑紫菜...

韓國壽司,好懷念以前韓國同事個媽咪整的,佢用牛肉紅蘿蔔波菜,好好味架!

呢個柚子雞翼有驚喜!我覺得好好味!

冷麵

牛筋條

呢個就是安東奶奶雞啦!其實有少少似我地中國人嘅栗子炆雞,不過配菜變成薯仔紅蘿白青瓜!個底仲有啲綠豆粉,好好味呢!

哈哈,我覺得啲綠豆粉才是整碟的主角!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...