2014年5月1日 星期四

敗家萬歲﹗(衣服篇)

換季啦﹗換季啦﹗

雖然中國人有句說話 "未食 5月糉,寒衣未入櫳" ,不過去到 4月尾,都應該要換季啦﹗順便執一執個衣櫃,之前搬屋,由於時間關係,只是亂塞一通,是時候執返靚佢啦﹗

今季唔知點解,行了 3 次 ZARA都買唔到野,唔係太岩心水﹗唯有轉戰 TOPSHOP,我平時通常都是行 ZARA先,因為佢平少少,上衣 AROUND $3XX,TOPSHOP要 $4XX,咁係 TOPSHOP買 3件,就係 ZARA 買多一件架啦﹗最後先 COS﹗最近發現...GIORDANO  LADIES...都要 $6XX./ 件 TOP (我睇中咗一件...杏色...好靚...不過唔捨得買),依家買衫真是好貴呢?﹗

 最後...係 TOPSHOP買咗 3件 TOPS,再係 UNIQLO 買咗 2條 LEGGING PANTS,上星期做 $299/ 2條,買咗 1條黑,1條牛仔,買 7分款...我矮...7分款可以當 9分褲著,唔洗改 (偷笑...原來矮都有好處)﹗再之後又係 SOGO 買咗 3對鞋...又係 FOREVER 21買咗 2條頸鏈﹗HOHOHO...唔好比我老公睇到我個 BLOG﹗

最近好少係公司洗手間影相,因為有一盞燈壞咗之後,換咗一盞黃燈,影出嚟啲色怪怪的,又暗咗﹗不過係屋企有 2個囡...又好難影﹗第一張...成功咗﹗

第 2張...小丸子...己經衝入鏡...仲要著我對鞋...(其實已經著住我另一對鞋...不過佢一見到我著個對銀閃,即時 2眼發光﹗)

不拼在一起都不為意,原來著黑褲,配黑色高跟鞋,真的會有 "拉長" 的效果﹗
條 LEGGING PANTS...是 M SIZE...以前一向著開 S SIZE,但阿旺成日問我,點解我啲褲咁緊 (我雖然反駁係 "貼" 唔係緊),不過都係時候面對現實,著 M SIZE...真係舒服好多﹗

見到嗎?我的右邊身是黃色,左邊係白色...而且暗過以前...所以好少係公司洗手間影啦﹗

係 FOREVER 21 新買的頸鏈,只是 $7X咋﹗

呢件同上面個件唔同架﹗其實我爭扎咗好耐,唔想一次買 2件白色 TOP,不過...呢件著完真係好瘦,可能因為遮晒手臂,所以最後都忍唔住買埋﹗

呀﹗我公司對面間 ZARA對底幾時開呢?﹗我成日諗...佢開咗之後...對面係 ZARA同 COS,旁邊係 TOPSHOP...我可能會破產﹗依家想行 ZARA都要行去 IFC...都遠遠地...第時可以日日食 LUNCH 行...都幾大鑊﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...