2014年4月2日 星期三

大頭妹小丸子 X bossini Mickey Mouse聯乘系列


前個星期五已經收到架啦﹗再次多謝 BOSSINI PR姐姐的關照﹗今次收到 BOSSINI X MICKEY MOUSE真是特別開心,有邊個小朋友唔鍾意 MICKEY MOUSE吖﹗大頭妹同小丸子都勁興奮呀﹗今次是 BOSSINI 2014年聯乘系列的第一擊,慶祝迪士尼90週年﹗個系列好豐富,有齊男﹑女﹑童裝,岩晒我呢啲熱愛家庭裝嘅媽咪﹗
HOHOHO...有個小插曲,話說收貨當日我病假在家,收到送貨叔叔的電話,佢同我講:吖﹗我想提提你,今次個箱入面有盒餅乾架﹗平時都係我送貨嚟架...我見你 2個小朋友一收到包裹就好興奮,想提你提佢地唔好搖個盒呀﹗WAHAHAHAH...原來我 2個囡...咁活潑...連送貨哥哥都記得佢地...佢地可能真係太悶...一有人按門鐘,就已經好興奮...之後我聽到門鐘聲,2個囡真是好興奮,不過我瞓係床郁唔到,佢地已經好開心咁幫我開箱啦﹗

好彩瞓醒見到啲曲奇完好無缺﹗原來有我個名架,唔怪之得個送貨叔叔會提我啦﹗

之後星期日去街街,已經即著啦﹗依家的天氣,短袖連身牛仔裙入面,加件黑色打底,已經 VERY GOOD,又型又唔怕冷親﹗


仲有 MINNIE MOUSE襪仔,好可愛,顏色又 COLOURFUL﹗最重要是大頭妹肯著,佢對腳唔知咩事,好多時佢都唔肯著襪,話有野頂住佢﹗

大頭妹真是大個囡架﹗依家叫佢擺 POST,都好聽話﹗

所以影都好多唔同 POST嘅相﹗


仲有 MICKEY MOUSE BACKPACK﹗小丸子勁鍾意﹗

之後到小丸子出埸,件 TEE是 110碼,佢可以當 TUNIC著﹗

仲有阿旺﹗其實今次連男裝都有好多款﹗

最後有個優惠資訊,有興趣的朋友就要留意啦﹗



85折優惠
327日至430日期間DBS信用卡於bossini分店*網上商店www.bossini.com購買任何bossini Mickey Mouse聯乘系列產品,即可享85折優惠。
(推廣期 : 327日至430)

於推廣期內,憑玩具斗城Star Card會員於bossini分店*或網上商店www.bossini.com購買任何bossini  Mickey Mouse聯乘系列產品即可享有85折優惠。
(推廣期 : 320日至430)
  
*以下bossini分店除外:
尖沙咀加連威老道44號地下


bossini旗艦店地址: 九龍旺角西洋菜街6-12A號地下至3
bossini網上商店: www.bossini.com
顧客服務熱線:  (852) 2371-1633

最後仲有 BOSSINI X OCEAN PARK: 
PART 1:

PART 2: 
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...