2014年5月12日 星期一

中央圖書館 + 維多利亞公園@20140421

嘩﹗依家先追返復活節假期的 blog﹗真是有少少過份﹗其實成日都想以日記形式出 blog,不過真是好多挑戰,依家湊住 2個小朋友,有時夜晚真是好難揪時間寫 blog (尤其我 2個寶貝都夜瞓),所以我有時其實是一晚寫 2-3個,再預設日子去出 blog的﹗

復活節假期的最後一日,終於都不用 "宅" 在家,我提議去好多地方,迪士尼酒店食 tea + picnic (太遠...比自己 reject咗...話留返下次約齊朋友先去﹗)﹑上環孫中山紀念公園 (近近地又未去過,都幾好吖﹗)﹑鰂魚涌公園 (成日都去架啦...復活節假去遠少少都得呱?﹗)﹑香港公園 (無咩野玩嘅?﹗),講講下...先發現...原來我地未帶過 2個囡去圖書館,仲有維多利亞公園都未去過﹗﹗﹗一於就去呢 2度啦﹗

hehehe...太銅鑼灣太多人,去灣仔食華星﹗

好耐都無返 Miss Hohoho 度上堂啦﹗所以都好耐無食過華星﹗

幾時都咁好味的炒蛋﹗

2個囡最愛的通粉﹗

連多士都咁好味﹗真係好難得﹗

小丸子,你 2歲咋喎﹗

小丸子真係好嗲嗲﹗

食完華星,就坐叮叮去中央圖書館啦﹗

呢幅影得小丸子好可愛﹗

嚟個自拍合照先,不過...都影唔到圖書館...

圖書館入面唔比影相,雖然都見都好多人影,不過我覺得作為父母,身教好重要,少少規則都守唔到,點教自己的小朋友呢?﹗所以...雖然我好想影相 (blogger的習慣嘛),最後都無影到﹗其實係唔係因為私隱問題,所以唔比影相呢?﹗我地係 playroom玩咗一陣,借咗幾本書就走啦﹗

之後我地去維多利亞公園啦﹗


其實講公園比小朋友玩個 part,都大唔過鰂魚涌公園,所以除非去埋圖書館,如果唔係...下次我都好可能...去返鰂魚涌公園就算﹗

不過比小朋友去唔同的公園,有唔同嘅野玩,又唔同嘅﹗

去公園真係要人叮人...我睇一個,阿旺睇一個﹗

睇見小丸子爬上爬落就真係牙煙﹗

因為之後...想再去 ikea...所以玩咗一陣就走了﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...