2014年5月26日 星期一

20140427@挪亞方舟+ 團購午餐

2014年 4月27日 (星期日)

今日是大頭妹學校復活節假期的最後一日,我地一家去馬灣,先去挪亞方舟酒店食 lunch buffet,再入挪亞方舟玩。

大頭姨姨買 "團購",每位 $218,小童就好似 $168,包 lunch buffet (加一另計),加挪亞方舟入場卷。 Lunch buffet 的水準都不錯, service好好,挪亞方舟入面沒有太多東西玩,都是看看 "假動物",同參觀展覽館,如果付正價入場費,就有少少貴﹗現在是團購價錢的話,就非常 OK啦﹗當食一個 Lunch buffet,順便去挪亞方舟玩玩﹗否則...對面個馬灣公園...都好似幾好玩﹗

挪亞度假酒店豐盛閣

heheh...可能因為大頭姨姨早訂位,我地被安排窗邊坐位﹗

青馬大橋

小丸子有少少扭眼瞓,心情麻麻地﹗

因為是團購,都有少少擔心食物質素,結果比想像中好﹗

海鮮選擇不多,不過夠新鮮﹗凍蝦很鮮甜﹗

壽司

刺身

大頭妹的窩夫﹗

hhahahahah...我自制的 B仔涼粉﹗好好味呢﹗

另外仲有 DREYER'S 雪糕﹗

OH...出事...有個小朋友自己眼瞓,又要走來走去,結果跌倒,仲成口血,嚇死大頭婆婆,我地見慣 "大場面",安慰下佢就算啦﹗餐廳的職員見到都即刻問我地有冇事,仲通知經理過來了解,所以我話佢地 service好囉﹗好多餐廳見小朋友跌倒,驚 complaint,你唔叫聲,佢一定扮睇唔到﹗

家姐都出動惜返妹妹﹗(不過從妹妹的眼神就知,佢只是想叫媽咪﹗)

OH...對唔住,是我自作多情...其實佢只是想要奶奶﹗一食就瞓﹗

好彩挪亞方舟有 BB車借,仲要是免費的﹗如果要抱住小丸子行,就真是慘啦﹗

可惜馬灣對我來講真是太遠,今次去見到佢地的餐廳好多都唔錯,可以早上去海灘玩下水,晚上是沙灘附近食完晚餐先走,玩足一日﹗

可能剛剛去完台北動物園,人地地方大好多,而且真動物好睇好多,所以唔多唔少扣了分﹗





到此一遊...小丸子仍然瞓晏覺中﹗

行完一個圈,終於起身啦﹗不過我地走啦﹗HAHHAAH...

玩到 6:00,出返去,忽然想食完晚飯再回家﹗返去太古又不知道吃什麼好﹗

一出去見到一間泰國餐廳,見到個海灘,加上泰國菜,好似好配合﹗我地就坐低啦﹗之後見到一間德國菜,都好似好正﹗

芭堤雅小島泰式餐廳








可以睇完夜景先走﹗好充實的一日﹗


行沙灘的時候見到好多情侶好浪漫,但浪漫已經唔屬於我,我當時只是抱住小丸子行到對鞋入沙...嗚嗚嗚...

最後我地坐船返中環,再坐巴士返屋企﹗

hehhehehe...5月尾都仲是寫 4月份的 blog,真是連自己都覺得有一點兒過份﹗


大家 like咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...