2014年5月29日 星期四

20140517@赤柱一日遊 + 惠比壽團購晚餐



2014年 5月17日 (星期日)

上上星期日,我地又買團購入赤柱食晚餐,順便早少少入去玩下﹗其實我覺得團購真是幾好,有時買平時自己少去的地方,又可以同 2個囡去玩下,又有一餐食﹗今次試的是赤柱美利樓入面一間新開的日本餐廳 - 惠比壽﹗

其實由我地屋企去赤柱不算太遠,3:30出門口,大約 4:00多少少就入到去﹗赤柱是一個比小朋友玩的好地方,尤其是比大頭妹練習英語會話 (wahahah...怪獸家長又出現啦﹗幫我趕走佢﹗﹗﹗),今日大頭妹係公園識到好多新朋友仔,有個好似 gossip girls 入面的 queen b,戴住 headband,不停指揮其他小朋友,我無行去偷聽佢地講什麼,不過見大頭妹都能夠用 simple english 同其他小朋友溝通。

去到赤柱第一件事就當然是食泗益啦﹗我喜歡超多糖漿的西多,所以我對泗益,其實沒有特別偏愛,不過話時話,人地生意都唔休做,我地 4:00去到,已經唔做堂食,只可以外賣啦﹗點了西多士﹑油占多﹑奶醬多,仲有 3杯奶茶 (oh...我唔飲奶茶嘅...)。
要搵個地方坐低食,終於行到入廣場附近就有好多櫈,仲有好多地方比小朋友跑來跑去,睇下小丸子跑得幾快?﹗

吹波波


哈哈...偷飲奶茶﹗

之後去公園玩下

大頭妹都瞓醒啦﹗


我話的 queen b,就是橙色裙個女仔囉﹗

玩到成頭汗﹗

影返幅大合照先﹗





今晚晚飯的地點 -美利樓,我都是第一次去﹗




我地買團購 package,原來散叫都幾貴架﹗


我地買咗 2個 2人餐, 1個 $288 (A),1個 $388 (B)﹗我用 A/B 來分,等大家易啲睇﹗

蟹肉蛋卷  (B),A餐是蛋卷,無蟹肉的﹗

B餐的沙律,有海胆名貴啲﹗

2個 set都包 2杯蘋果綠茶 (free refill)

A餐的沙律,都有魚生,我覺得好好味喎﹗佢有個牛油果醬架﹗

貴的 set就仲有 sake

B餐的壽司 + 刺身

A餐的魚生 + 刺身,佢地呢度的刺身唔錯﹗

大頭妹咩事?﹗有飛蟻囉﹗

嚇到唔敢自己坐...

阿妹...無反應...可能未識

仲幫手打飛蟻﹗

A餐的焗蠔

B餐的鮑魚

以下呢 2款就 AB餐都一樣啦﹗


仲有麵豉湯﹗唔係講笑,好好味喎﹗

B餐的有豬肉有蘿蔔﹗

A餐的是平時的豆腐。


仲有飯類,不過我唔記得邊個A邊個B啦﹗


呢個好味﹗

最後仲有甜品







大合照

和洋水產惠比壽
赤柱美利樓地下202號舖 

夜晚的赤柱都幾靚﹗

而且真是唔多人,係依家咁擠迫的香港,赤柱真是一個閒逛的好地方﹗

大家 like咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...