2014年5月28日 星期三

20140522@SOGO Thankful Week + 達磨團購晚餐

上個星期 SOGO THANKFUL WEEK約埋大頭姨姨一齊去行 SOGO,其實我本身已經有 TARGET架啦﹗就是 LONGCHAMP 長柄大袋,同 CATH KIDSTON 散紙包。

放工一去到 SOGO,真是勁多人,大頭姨姨仲講笑話我仲咩約佢落 SOGO 游水 (對腳掂唔到地),上到去 LONGCHAMP,竟然都排咗起碼 20 -30人,好在每次 5-6個咁入,都係排咗 AROUND 20分鐘,而且我先幾日已經行咗一次,揀好款,只是要問下邊隻色有 DISCOUNT,長柄大袋款得灰/ CAMEL色做 DISCOUNT,好似白色都有份,不過太白,我唔考慮,我個人咁大意,唔洗 2日就變灰色啦﹗

買完 LONGCHAMP 就去 CATH KIDSTON 啦﹗點知我想要個散紙包無做 DISCOUNT,連貨都收起埋,買唔成,買咗個化妝袋﹗其實都想個袋,不過我估我買完都係唔用多,上次 2個都比晒大頭姨姨,但 $3XX - $4XX,真係好吸引,我以前係英國訂,連郵費點都過千,依家香港有,反而又無買,人就係咁架啦﹗

我的戰利品 1

我的戰利品2

之後再去食團購 "達磨" 拉麵﹗

$118 (另加一),有 2碗拉麵,2客小食,仲有 DRINKS,都幾抵食,依家 GROUPON都好似仲有得買﹗如果以豚王一碗都要 $80-90,咁呢度就好抵食啦﹗不過當然因為買了 GROUPON啦﹗所以我地話會再買多 2張,橫掂又成日去銅鑼灣嘅﹗


我的豬骨原味

阿妹的醬油味﹗

年糕

薯餅

仲有飲品


達磨日式拉麵
銅鑼灣耀華街31號  
2565 6001

大家 LIKE咗我地個 PAGE未呀﹗未就快啲 LIKE啦﹗多多支持﹗


2 則留言:

  1. e, 原來 sogo 有 longchamp 呢個袋,等我仲喺聯合買咗添!
    而加幾錢?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...