2014年5月31日 星期六

20140524@香港杜莎夫人蠟像館


上個星期日我們全家 "女丁" 出動上山頂約會一位型男 (阿旺要留家做功課,所以哪位型男不會是他啦﹗)﹗哪位型男是誰?﹗就是最新加入香港杜莎夫人蠟像館「體壇猛將」行列的國際足球巨星基斯坦奴朗拿度囉﹗都算是來湊湊即將在巴西開鑼2014 世界盃足球賽」的熱鬧啦﹗


heheeh...大頭妹同小丸子 2個一開始見到蠟像,都有少少 "猶豫"﹗

不用怕啦﹗見到 "靚仔" 要摸是常識啦﹗wahahahah...教壞 2個囡﹗

 C 朗拿度的蠟像穿著皇家馬德里的 7 號球衣﹗

仲有劉翔﹗

唉哋...不知道這個相撲手是誰?﹗今次小丸子明顯就驚驚啦﹗

原來姚明真是好高 (我好似有少少廢話)


大頭妹同胡錦濤一齊同大家揮揮手﹗

2個都要抱...又是媽媽表演的時候啦﹗

hahaha...帥奶們最愛的韓星始祖 - 裴勇俊,唔知幾時有李敏鎬和都教授呢?﹗

大頭姨姨的永遠偶像 - 劉德華

我的偶像 - 郭富城

hahaha...有請 Angela...mami...同黃曉明

hahaha...我是 Twilight 的 fans,當然唔少得同 Robert Pattinson 影相啦﹗但我愛的其實是 Edward 咋﹗

今日好榮幸上吳君如的節目講下我寫 BLOG的樂趣,不外乎都是鬧下我的阿旺,同湊下囡﹗

大頭妹小丸子挑戰葉問﹗

大頭妹最鍾意衛蘭的蠟像,因為佢好似一個音樂盒,轉完鎖匙會有音樂架﹗

佢話要企係度幫佢不停轉喎﹗

狼人,我覺得呢個整得好靚﹗

hehehe...行行下發生了一件非常有趣的事情,大頭姨姨抱小丸子行去 HULK,我遠遠已經見到小丸子上下跳下跳下,之後佢一望返過嚟,原來佢勁驚,但全場人見到佢呢個樣都係度笑...HAHAHA...同 HULK 都有啲似喎﹗

仲有多一個郭富城

最後,多謝香港杜莎夫人蠟像館公關的邀請﹗我地今日最後在蠟像館玩了差不多 3個小時,原來小朋友對蠟像都好有興趣﹗又上了一堂好好的課外活動啦﹗

香港杜莎夫人蠟像館
www.madametussauds.com/hongkong

優惠資訊:
為了慶祝C朗拿度進駐香港杜莎夫人蠟像館以及「體壇猛將」展區換上全新面貌,蠟像館推出全新世界盃優惠,賓客穿著7號足球球衣親臨蠟像館,即可以七 五折優惠購買正價門票*,購買蠟像館品牌紀念品亦可享正價九三折優惠,優惠期由即日起至7月13日。一眾球迷請作好準備,與這位球壇超級巨星來個近距離接 觸,更有機會從偶像身上學到一招半式的入球絕技,盡情投入世界盃狂熱!(*每人最多購買兩張門票)


大家 LIKE 咗我地的 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE啦﹗

2 則留言:

  1. 哇, 幾年冇去就多左咁多新蠟像!
    我都好鍾意TWILIGHT 的EDWARD, 哈哈

    回覆刪除
  2. 大頭姨姨好有品味 鍾意劉華 哈哈 因為我都是劉華fans

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...