2014年5月5日 星期一

敗家萬歲﹗(鞋子/ 飾物篇)

heheheh...換季行動開始﹗換完衫,就到鞋啦﹗

我買鞋好懶,買返工鞋基乎次次都係去 Sogo 買 Espreanza/ jelly beans (同一個 counter),買 Size 23 (m size) 一定岩著,又好少會 "摑" 腳,但自從生完 2個之後,著 size 23 右腳會有少少緊,頭一星期都要用膠布。不過以前係 Lane Crawford 買鞋,又係摑脚,仲比大頭姨姨話買 $200/ 對鞋,同買 $2000/對鞋都摑腳,點解要買對 $2000嘅返嚟摑自己...(hehehe...我都唔知...)

今次買 3對鞋都好抵,其中 2對係斷碼 discount,只是 $399/對,買 2對再減 $100,即係一對都係 $349咋﹗再買多幾多對都再減 $50/對,所以我又揀咗對新款的,$799 - $50 = $749﹗然後買滿 $1000又送條 scarf。


第一對...夏天大熱的 platform鞋...但其實我...自大學之後都無著過,都有少少驚自己唔識行路﹗

雖然係新款,不過都係 last one...算啦﹗我都好鍾意,佢好輕身,都好易著,其實著 platform舒服過高跟鞋﹗不過條邊有少少 "摑"﹗

第 2對,nude色矮跟鞋,唔想著平底鞋返工,成日好似好 causal...又怕坐地鐡有人讓坐 (重點﹗),又唔想成日 3寸高...自己咁辛苦...今次 shopping之前同自己講,一定要買一對矮跟的﹗﹗﹗

2寸返工岩岩好﹗而且我好少買呢啲款﹗

最後...當然唔少得黑色高跟鞋﹗

3寸...係我以前一直著開的高度...5呎 2寸加一對 3寸高跟鞋...剛好 5呎 5寸,唔再矮﹗

個 accessory係夾,可以 remove﹗

呢條就係送嘅 scarf...黃色...我今期 like...本來係 ZARA睇中咗一條都係黃色...不過 QUALITY就當然好唔同啦﹗

行完 SOGO,行 FOREVER 21﹗FOREVER 21 同 H & M都唔係我 STYLE,不過我都會買佢地的 ACCESSORIES,因為...平﹗

呢條 $7X

呢條 $10X﹗

舊的 2對高跟鞋...真係辛苦晒﹗可以退役啦﹗(最辛苦係最近要 "服侍" 小丸子同大頭妹)

比 2個寶貝著爛...

呢對...係生完大頭妹再完月開工前買的﹗即係差不多 4年啦﹗

呢對新啲,先完小丸子開工後買的,大約 2年啦﹗

1 則留言:

  1. 鞋我好少買 因為我買黎買去都係 jelly beans 哈哈 我隻腳又大 所以睇岩之餘 仲要有我size 戚係好難 hehe

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...