2014年5月15日 星期四

小丸子第一次宿營 + 玩具“反”斗城之「戶外樂滿天」產品試用

大頭妹第一次去宿營的時候只有歲半,去了屋企附近的鯉魚門度假村 (坐的士去才 $32﹗),好似不太像去宿營﹗今次小丸子 2歲﹑大頭妹 4歲,決定去遠少少,去西貢的北潭涌渡假營﹗上次大頭妹學校 PN 旅行的時候已經話想 book,見都有幾多岩小朋友玩的設施,又有游泳池,餐廳食物又好味道,差唔多年半後才成行﹗

北潭涌渡假營跟鯉魚門度假村有少許不同,北潭涌渡假營是由保良局營運的,鯉魚門度假村是政府的,保良局的比較貴少少,每位 $184 (宿營),而且大小同價,只有 3歲以下的才有半價,康文處度假營收費平一半,而且有小童價﹗今次我地 8大 1小,就大約 $1564,另外仲有每位早餐 $16,午餐 $40 (我點了一個 $400的 10人套餐,如果唔係應該係 $30/位),仲有晚餐 BBQ $40/份﹗總數是 $2236﹗大約是 $280/位,已經包晒一晚住宿加 3餐﹗營內大部份的設施都是免費玩的﹗

我地由太古出發,坐地鐡去坑口,再坐小巴去西貢,去到西貢仲要轉多一次小巴入北潭涌,都差不多要坐 1.5小時車,如果自己有車,BOOK宿營是有得 FREE PARKING的﹗

入到去剛好 3:00,我同阿旺都未食 LUNCH,即刻食返個餐蛋麵﹗阿旺仲叫多一隻雞腿﹗

8人房有 3間房,其中一間有 4張床,另外 2間有 2張床,得 1個洗手間 (有少少唔夠用),如果租 2間 4人房,就會有 4間 2人房,2個洗手間,不過就會分開層數﹗因為佢個 setting係一座得 2層高,每層有 4﹑6﹑8 人房各一間﹗

今次約埋小銀一家,佢地就是住 4人房啦﹗啲床大少少嘅 (佢地係 3呎床,我地係 2.5呎床)?﹗

4個小朋友真係好熱鬧﹗一齊唱 "5 LITTLE MONKEYS JUMPING ON THE BED"﹗

SETTLE DOWN 就換泳衣游水啦﹗今次 BOOK 北潭涌都是睇中個游泳池 (5月至 10月開放)。

HEHEHE...多謝 TOYSRUS SPONSOR我地今次的 SWIMMING GEARS

當中包括: CARS習泳手袖﹗

仲有習泳背心﹗有咗呢件背心,連小丸子都游到幾下水,不過原來我地掉轉咗,有公仔個邊應該係前面,咁小朋友個頭就一定唔會入咗水,更加安全啦﹗﹗﹗(heheh...其實我著的時候,大頭姨姨都有問我係唔係應該掉轉著。)

影呢幅相之前,我同阿旺講,記得收腹,我要 POST上 BLOG架﹗我自己...就 "呢" 係小丸子後面...hehehehe...諗返都好笑﹗


小丸子個樣幾得戚﹗hohoho...你以為你自己真係識游水,只係先習泳背心浮起你咋﹗

呢條片好好笑,都唔知佢兩父女做咩﹗


小丸子都游到幾下,不過到我叫姨姨拍片的時候,佢已經攰啦﹗




玩具反斗城 每週「超值熱選」
玩具“反”斗城除了準備了多款好玩的戶外玩具外,更精心挑選多款玩具以超值優惠價發售,由5月6日起至6月30日期間,玩具“反”斗城將於每週推出多款熱門精選產品供顧客以優惠價選購,部分產品更以低至半價發售,大小朋友萬勿錯過!優惠產品數量有限,售完即止。

游完水,我地都開始 BBQ啦﹗

又要多謝 TOYSRUS啦﹗大頭妹手上的兒童電筒/ 手提燈,又是 TOYSRUS SPONSOR架﹗

唔好以為佢係玩具,我見佢都好光,而且用 2粒 2A電,都幾耐用﹗

大頭妹拎住個電筒四圍 "探險"﹗

HAHAHAHAH...佢地係度講咩呢?﹗唔通講 "鬼故" ﹗

小朋友係一邊玩,我地大人就 BBQ﹗

睇下阿旺表演點樣 1隻手燒野食,1隻手打 2部機﹗

呢度的燒烤包都 OK,好味過鯉魚門﹗不過如果 10個大人,都唔洗 ORDER 10份,我地最後食咗 6份咋﹗可能又因為燒到一半落大雨啦﹗

第一日的活動就完結啦﹗

(重溫:第一次帶大頭妹去宿營)
 


最後再次多謝 Toysrus﹗今次試用的產品係來自玩具反斗城 『戶外樂滿天』推廣活動﹗


玩具斗城之「戶外樂滿天」
大小朋友齊齊「動起來  於初夏盡情享受戶外及水上活動
每週「超值熱選」  多款戶外超值熱選產品及玩具以超值優惠價發售   
  踏入初夏,天氣最適宜到戶外郊遊或到沙灘玩樂一番。全港最大型的玩具連鎖專門店玩具斗城特於77日期間,推出「戶外樂滿天」推廣活動,精心搜羅各款逾百件玩具,讓好動一族盡情享受戶外及水上活動,於今個初夏「玩餐飽」!顧客更可專享多項購物優惠及折扣優惠,讓大小朋友齊齊「動」起來,迎接繽「Fun」夏季!

多款獨家及全新登場特色戶外玩具    震撼優惠價發售
「戶外樂滿天」活動期間,玩具斗城推出一系列全新登場的戶外玩具,其中搜羅各款精選單車及滑板車系列包括率先獨家發售的Y Velo Balance Bike41多功能嬰兒三輪車、及LED發光滑板車等。其他精選玩具包括激起世界盃狂熱的龍門套裝及多款特色游泳及水上活動配件,讓小朋友輕鬆快樂「動」起來!



大家 LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE未呀﹗未 LIKE就快啲 LIKE啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...