2014年5月20日 星期二

母親節晚飯@金滿庭

上上星期六,下午去麥當奴的開心樂園餐歡樂聚餐,之後就去探姑媽啦﹗時間岩岩好,可以一齊慶祝母親節﹗4個媽媽的母親節晚餐﹗

我地今次去金滿庭,食物質素同服務都非常好﹗真是要大讚﹗尤其是服務方面,是我近年去過的餐廳之中,最好之一﹗要知道...我地呢啲成日帶小朋友出街食飯,好多食店都唔係太歡迎,有啲就連 BB椅/ BB餐具都無﹗今次佢地主動問我地要唔要 BB椅,要幾多張,我本來諗住大頭妹唔洗啦﹗點知佢見小丸子有,佢又要,我又要再問侍應攞多張,佢無黑面都不特止,仲細心幫大頭妹調教椅子的高度﹗抵讚﹗

鍋貼

生煎包

小籠包

馬蟻上樹

上海粗炒

雪菜炒年糕

清炒蝦仁

醉雞

沙鍋津白

今日小丸子病病豬...全日都無咩心機﹗

大頭妹鍾意食上海粗炒﹗其實佢鍾意食麵類﹗

係都要我抱...OK啦...你惜我我惜你﹗唔通想你跟工人姐姐多過我咩...

唔記得影相...坐地鐡時補返﹗


金滿庭:  
 鑽石山龍蟠街3號荷里活廣場3樓312A舖 
2697 3033

2 則留言:

  1. 服務好一些,大家都吃得開心些,真係最好架﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全同意﹗可惜依家服務好的餐廳真係唔多﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...