2014年5月6日 星期二

玩具“反”斗城「戶外玩具熱選」戶外玩具及用品試用活動

多謝 TOYSRUS 的試用遨請﹗大頭妹同小丸子又有新玩具玩啦﹗媽媽我又慳返唔少,今次的玩貝/ 用品非常實用,岩晒今個夏天去游水玩下啦﹗

每次收到包裹... 2個傻妹都 "非常興奮"﹗睇下今次我地收到啲咩?﹗

第一樣...小丸子一見到就叫 "阿D" (佢自己咁叫自己),原來...係公主...哈哈哈...不過轉個頭就比大頭妹搶咗啦﹗登登﹗就係 "迪士尼公主城堡波波池"


第 2樣係 "習泳背心"

HEHEHEH...睇得 HI-5多,扮 ROBOT﹗

剛剛星期六去北潭涌渡假營游水時試用咗,真是非常正呀﹗有咗佢連小丸子都可以自己游下水玩下﹗

2合1電筒/ 手提燈

小朋友最鍾意玩電筒,我地上星期去宿營都有帶埋去﹗

用 2粒 2A電,都幾夠光,又都玩得幾耐﹗

哈哈...已經即時入紙皮箱玩﹗

大頭妹怪談?﹗

唉...心急媽咪加心急囡囡,等唔切阿旺放工,就泵個波波池啦﹗

2個唔識幫手...仲不停叫我快啲﹗

吹咗都未夠一半,小丸子已經 "捐" 咗入去﹗

大頭妹: 媽咪,爸爸泵得好快架,你都快啲啦﹗(真實對白)

媽咪: 咁你叫阿妹出返去先啦﹗唔係天光都泵唔到啦﹗

終於成形啦﹗﹗﹗

大頭妹話呢個係佢的 CLUB HOUSE﹗

睇佢幾開心...不過...

之後小丸子係都要帶埋佢隻 BEAR BEAR入去一齊坐...仲要唔大個隻都唔帶 (都係 TOYSRUS 的),睇下大頭妹個樣幾唔滿意...同我投訴阿妹﹗

阿妹唔肯讓步,仲要起飛腳﹗

HEHEHEH...原本以為自己有間 CLUB HOUSE...點知...比阿妹霸咗...

睇下小丸子個樣...佢瞓住個 BEAR BEAR...大頭妹根本都搬唔郁佢地...HEHEHEHEH...

HOHOHO...我通常都唔會 "參與" 佢地的 "鬥爭",生 2個的目的,就係想佢地學同人相處嘛﹗而且通常 "公說公有理﹑婆說婆有理",只要佢地 "動口不動手",我都唔會理﹗


到夜晚...大頭妹自己搬個波波池入房瞓,已經瞓咗好多晚,不過仲未成功瞓天光,第一晚瞓到 12:00幾,阿旺都未睇完電視入房,佢就自己爬上床話好驚﹗第 2晚,好似瞓到 1:00幾,第 3晚瞓到 3:00幾﹗佢話會繼續試,會有一日佢瞓醒就返學咁話喎﹗

第 3晚...我睡夢中感覺到佢爬上床...應該都有 3:00,有進步﹗


HEHEH...包 20個波波,其實唔夠,可以另外再買波波,加返啲波波之後,再好玩好多,不過阿旺就即時好頭痛,處女座嘅佢,好怕間屋亂同嘈...但有小朋友的屋企,又點會唔亂同嘈呢?﹗

每週「超值熱選」
玩具“反”斗城除了準備了多款好玩的戶外玩具外,更精心挑選多款玩具以超值優惠價發售,由5月6日起至6月30日期間,玩具“反”斗城將於每週推出多款熱門精選產品供顧客以優惠價選購,部分產品更以低至半價發售,大小朋友萬勿錯過!優惠產品數量有限,售完即止。





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...