2014年5月13日 星期二

一家四口遊台北 DAY 2 (下): 與阿旺隊友晚餐﹑堯河街夜市

 
2014年 4月12日 (星期六)

大家好,我是阿Joe,今次我自動呈英雄,要寫篇台灣之旅blog,今次去台灣其實我有兩個另類目的,其中一個目的就是見一下我的隊友們,其次就是讓老婆見下我的隊友,好讓她知道我和什麼人相處就更放心讓我繼續玩,哈哈。(我放唔放心你都繼續打架啦﹗有分別咩?﹗)

手機三國這個遊戲我已經玩了兩年多,在這裡我認識到很多朋友,很多人會很奇怪打這種遊戲會識到真朋友嗎?對的,大部分網絡遊戲識到都會是過客,但這個手機遊戲裡我身處的聯盟的確有很大的分別。 (咁我寫 blog都識咗好多朋友﹗都明白有時係網絡世界識到的朋友,可能更加 "志同道合”,好似大家都打同一個手機遊戲/ 大家都鍾意寫 blog。)

當我告訴隊友們我會去台灣玩時,其中一個隊友就提出當我們到步他駕車去機場接我們一家去酒店,因為太不好意思所以但被我琬拒了,最後四日三夜的行程,隊友們分別就帶我們一家四口去吃了兩晚的晚飯,他們還要每個人送我一份手信,我真的呆了,我第一次親身感受到台灣人的熱情,很感動。我真的要多多學習這種真正的好客之道。
行程第二晚,我的隊友們帶我們去一間很地道只有本地人才懂去的台灣菜餐廳。 之後就帶我們去行堯河街夜市再吃比較地道的小食,真的很飽很開心很滿足。


以下由我 (ATHENA) 接手啦﹗

唔知大家有冇試過,小朋友瞓醒去到陌生的地方,就會好驚,唔肯自己坐?﹗大頭妹就係咁架啦﹗不過我終於搵到個解決方法﹗原來我只要抱佢離開有陌生人的陌生地方,e.g. 行返出餐廳門口,再入去一次,就無問題架啦﹗

不過...當時未知 (就係今次發現的),結果阿旺今餐飯,全餐都要抱住大頭妹食﹗

教過小丸子玩一次,佢就記得﹗我地細個成日玩﹗

放大啲個餐牌比大家睇,大部份都是 NT$100/ 碟,即是大約 HK$27咋﹗只有少部份海鮮貴少少,要 NT$200。

宮保皮蛋...哈哈哈,好特別,香港未食過﹗

泡菜牛肉,個牛肉好好味﹗


呢個胡椒蝦非常好味﹗


蚵仔豆腐超級好味﹗台灣的蚵仔好似特別好味﹗


今日小丸子好乖,肯自己坐,又肯自己食﹗






係唔係好恐怖...我覺得我好似睇鬼片咁﹗大家有冇睇過一套泰國鬼片 "鬼影"?﹗(唔SURE係唔係呢套),講個男仔飛咗個女朋友,"女朋友"...就係咁 "跟" 住佢...所以佢成日覺得好攰,又唔知點解﹗ (HOHOH...咁話自己個囡...不過我覺得真係好恐怖...)

今日小丸子非常開心﹗

小丸子好鍾意飲台灣的 "麥茶"﹗


就係呢時,我食飽飯,到我抱大頭妹,比阿旺食下飯啦﹗出去同大頭妹睇魚,佢又即刻正常晒﹗

大頭妹問我 "點解蟹蟹有 RIBBON咁靚嘅?",我唔敢答佢其實因為要紮住隻蟹﹗ 

之後去堯河街夜市行下﹗

唉吔...影唔到個店名,我見勁多人所以影﹗ 之後聽阿旺的朋友話呢間好出名架﹗

回復正常,仲比 "長腿姐姐" 拖﹗

HEHEHE...幾開心﹗

另一間...就唔多人啦﹗

食完飯...我地竟然可以再 "掃街"﹗

成餐飯無食到,食返支粟米補數﹗

台灣的粟米又係好好味﹗不過價錢就好 "浮動",我地係街口買的是 NT$35,之後係中段買的只是 NT$20,我上一次 3年前,係西門町...比人呃...收我 NT$70﹗

好似係豬紅


經過我想去的王品,不過今次去唔到,2日的晚餐都讓比阿旺同佢的隊友食,我係唔係好 "體貼" 呢?﹗(HEHEHE...又讚自己﹗)

HEHHE...返到酒店再食多一條粟米﹗

大家 LIKE咗我地個 FACEBOOK PAGE 未呀?﹗未就快啲 LIKE啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...