2014年5月7日 星期三

一家四口遊台北 DAY 3 (上): 台北動物園﹑西門町

2014年 4月13日 (星期日)
行程: 台北動物園 - 西門町 - SOGO鼎泰豐 - 秋吉串燒

今日又要一早起身食早餐啦﹗有時真是對酒店的免費早餐又愛又恨,帶住小朋友,如果酒店唔包早餐,要自己出去食,又會好麻煩,但包早餐,就要早起身,去旅行都無得瞓晏啲﹗今次覺得神旺的早餐好似少咗野食﹗

今日行程主要都是台北動物園,之後再去西門町食 LUNCH同買鴨舌,我同阿旺都好鍾意食鴨舌,次次去台灣都一定會去買﹗可惜去到西門町,PLAN咗去食 LUNCH 的 "蛋蛋屋" 完來上個月執咗啦﹗鳴鳴鳴,其實去咁多次都未食過,諗住大頭妹鍾意食先同佢去,之後又唔知食咩好,返返去 SOGO 鼎泰豐食小籠包﹗帶住小朋友,好難係西門町個啲檔仔食 LUNCH,如果得我同阿旺,我地就一定 "掃街" 啦﹗

唔知點解,小丸子出街食就好百厭,真係好頭痛﹗

早餐真是好一般,睇返上次真係多啲選擇﹗

今次都無咗我最愛的青瓜﹗

今日小丸子淨係飲牛奶﹗

台灣的生果特別好味﹗heheheh...可能係因為啲 "梅粉"﹗

阿旺的健康早餐...見到都唔想食﹗

hehehe...食完早餐就出發去動物園啦﹗好多台灣人都推介去動物園,因為佢地覺得多野睇,而且入場費平,所以好抵玩,玩完仲可以順便去貓空,不過我地 2次都無去貓空﹗

最近好似...圓返少少﹗

去到動物園啦﹗其實坐捷運都係 around 30分鐘就到﹗好方便呢﹗


入場費只是 NT$60,都唔洗 HK$20/位﹗

其實可以用悠遊卡,我地去咗排隊買飛﹗

原先話可能會落雨,結果好好天﹗

係太好天先岩﹗

大頭妹真是MINI ME...

熊貓館好多人,要派飛,我地 11:30到,要 1:30先有得去排隊入場,所以最後都無入去...返海洋公園睇啦...唔洗排隊...

我見11:30時,先比 12:00/ 12:30的人排隊...即係我地 1:30的,可以都要排到 2:00先有得入,所以都放棄咗,而且個日天氣太熱啦﹗不過後來有台灣朋友教,佢話入去之後應該先去坐小火車,去到去入,然後行返出嚟,一來係 "落斜",會行得無咁辛苦,二來時間應該會岩岩好去排熊貓﹗大家要留意啦﹗

睇下其他動物好過啦﹗


HEHEHEH...我地扮駱駝﹗

之後去 "扭波"﹗

上次同大頭妹去的時候,只是行咗 1/3,所以記憶中個動物園好細,今次行晒全個動物園,原來係好大好大...行到我 CC下﹗





回程坐小火車

到此一遊照

最後最後先行 SOUVENIR SHOP,其實應該第一站就行,買返頂帽先啦﹗行到大頭妹話先暈...

HEHEH...最後一人一頂...

如果想出去再返入嚟,就要係門口吸個印仔啦﹗

我地走啦﹗BYE BYE﹗

今期貓空覽車有 HELLO KITTY DECORATION,不過我地無坐,呢架只是普通捷運﹗


小丸子影架﹗影得好過佢阿爸囉﹗起碼我個樣見得人﹗

之後去西門町買鴨舌同食 LUNCH﹗




2個瞓晒...真是大鑊﹗







本來想去食蛋蛋屋,竟然執咗﹗


1 則留言:

  1. 我最愛的蛋蛋屋 無左 嗚嗚 我次次去台北 一定食ka 台北個動物園 真係好多野睇

    p.s 我睇到你話 小丸子影架﹗影得好過佢阿爸囉﹗起碼我個樣見得人 好好笑

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...