2014年5月3日 星期六

Dinner@漢和

上次食完團購網燒,因為得一片牛,有少少到喉唔到肺的感覺,所以我地決定去食一次漢和﹗哈哈哈﹗Quality 就唔同架啦﹗不過勝在平平地任食﹗其實我覺得都唔算平,我仲停留 N年前 $99任食的年代,我同阿旺第一次食飯,就是荃灣的漢陽苑呢﹗好似都執咗好耐﹗

今次食完覺得其實 $168任食任飲都算幾抵食,所以我地 8:30入坐都差不多爆滿﹗食物種類都好豐富﹗有三文魚刺身﹑壽司,燒的肉類就雞﹑豬﹑牛﹑海鮮都有,仲有少少蔬菜,另外仲有熱食﹑湯﹑糖水﹑雪糕,飲品有豆漿﹑酸梅湯﹗

三文魚刺身都算新鮮﹗

牛肉都有 3款,分別係牛肉﹑西冷﹑牛仔骨﹗

辣味豬扒

菇類﹗

韓國人參雞湯

雪糕

HAHAAHH...啫喱糖,另外仲有豆腐花﹑雪耳糖水﹑涼粉﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...