2014年5月9日 星期五

產品試用: Nature Made (有禮物送呀﹗)

話說 3月尾病病豬之後,就收到 NATURE MADE PR的試用邀請,可能 PR姐姐見我體弱多病,都想幫下我﹗﹗﹗今次試用的產品包括: 魚油褪黑激素 + L-茶氨酸液態軟膠囊﹑葉黃素
 
今次大家都有份,NATURE MADE 會送出 3支魚油比我的讀者﹗名額有 3個 (即是 1人1支囉)﹗問題...當然是 BLOG的最後啦﹗大家就乖乖地睇晒我個 BLOG啦﹗

 
先講講魚油,大家都應該知道魚油的好處。其實我 20出頭的時候,就已經有膽固醇偏高的問題,偏高又未超標,當時我又有做運動 (超瘦的),飲食都算是健康 (女孩子一般都比男孩子飲食健康嘛),我只能話可能是 "體質" 問題,不過我都承應我唔食魚,而魚類本身就含有豐富的 "好脂肪"﹗唔愛食魚,又想要吸收足夠的 DHA 和 EPA,食魚油都是一個選擇﹗


血管暢通 心腦健康 $149/瓶
功效:或有助於穩定血脂,保持血管暢通,保護心腦血管健康
建議食用份量:每天二次,每次一粒

此產品沒有根據《藥劑業及毒藥條例》或《中醫藥條例》註冊。為此產品作出的任何聲稱亦沒有為進行該等註冊而接受評核。此產品並不供作診斷、治療或預防任何疾病之用。



自己返工又成日對住電腦,放工又對住電話,真係好傷對眼。自從做完激光矯視之後,買返視力,不過就成日覺得眼乾,真是好乾好乾的時候,我會滴眼藥水,但都唔可以長期靠眼藥水,今次試用葉黃素,適合長時間用電腦,或眼睛容易疲倦的人使用,即是我啦﹗原來葉黃素是很好的眼睛抗氧化劑,能保護細胞避免受到自由基的傷害,有助健康視力,保護眼
睛健康。長時間飲食缺乏蔬果者,都適合每天適度補充。

護眼首選 明眸再現 $199/瓶
功效:有助保護眼睛細胞避免受到自由基的傷害
建議食用份量:每天一粒


其實我自己都是第一次聽褪黑激素,起初仲以為是L-茶氨酸是一種在綠茶內發現的氨基酸,主要作用是安神及頭腦放鬆。所以大家千祈唔好當佢係美白 supplement咁食呀﹗真係瞓得唔好個排先要食,而且唔可以連續食超過 2星期架﹗

幫助睡眠 調理循環 $139/瓶
功效:調節人體內的生理時鐘及睡眠週期
建議食用份量:每天一粒,睡前一小時服用。(請勿持續使用本產品超過兩星期,除非是根據醫生指示,建議先咨詢您的家庭醫生。)

如有高血壓、糖尿病、內分泌、自體免疫病、抑鬱症、出血或癲癇症,請不要使用本產品,除非由醫生建議使用

Nature Made品牌資料
Nature Made創立於1971年,本著「致力提供值得信賴的營養補充品」為信念,堅持高品質、精純、安心、好吸收的營養食品,為人們的健康問題建立完善的守護。Nature Made秉持這份對人類健康的熱情及堅持,四十年來堅持以下原則:
1.          產品必須是高品質
2.          安全、無添加防腐劑
3.     有足夠長久的科學證明對人體有益

售賣點: 萬寧獨家發售
產品查詢電話: 3425 4656

 
最後,仲有母親節送大禮,送你 Nature Made 魚油 (名額有 3個),祝各位媽媽母親節快樂﹗身體健康﹗詳情請留意我嘅 facebook 專頁﹗

1) 首先要 LIKE我地 Facebook 專頁﹗
2) Like 同 Share此post﹗

3) 再答中以下問題,就有機會得獎啦﹗

問題: “Nature Made” 是來自哪一個國家?




 

 

 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...