2014年5月19日 星期一

小丸子戒片記 (噓噓樂Sealer 試用文)

有了上次大頭妹的經驗,加上工人姐姐的配合,今次早了幫小丸子戒片﹗

其實早於上個夏天就已經開始幫小丸子戒片,即是大約15個月就開始戒。起初當然10次有 8次都不成功,不竟只是 15個月的小 BB。之後冬天,我叫工人姐姐可以暫停一陣,我幫小丸子改用褲仔尿片,方便工人姐姐帶小丸子去洗手間,慢慢慢慢...到今個春天,小丸子大約 20個月,已經開始可以自己表達要去洗手間,失敗的次數變成 2比8啦﹗日頭大部份時間係屋企都係著 "底褲仔",只有出街的時候要用尿片﹗到 22個月,基本上都只是晚上瞓覺的時候,或者去好遠地方先用片片,如果只是接家姐放學,有時工人姐姐都好大膽,只是幫小丸子著褲仔﹗

依家 2歲啦﹗早上時間都無用尿片啦﹗雖然間中都有 "失手",瞓晏覺的時候是最易失手的時間。其他時間,就算有用片,佢都唔肯痾落片片,最高紀錄就試過由銅鑼灣叫要去洗手間,一路叫...叫到返屋企先去,坐地鐡時不停叫..."我要 WEE WEE﹗”,雖然都知道地鐡可以借洗手間,大頭妹借過幾次,不過見佢有用尿片,我又懶得同佢去洗手間。上次去台灣 4日3夜,總共都只是濕過 2次片,1次是夜晚,1次是瞓晏覺。

最近開始諗仲用唔用褲仔尿片,一條要成 $2.8 (特價的時候),一星期大約 1-2次會濕片,其他時間通常瞓醒一覺就丟,我家工人姐姐好慳唔慳,佢試過同我講,同一條片佢幫著了 2日 2夜﹗佢可能想同我講小丸子好乖,2日 2夜都無瀨過 WEE WEE,不過就嚇到我瀨 WEE WEE囉﹗我都有同佢解釋返,片片係貴,但一條片用 2日,一陣有尿道炎,睇一次醫生都係返度啦﹗自始我自己早上同小丸子去廁所的時候,一定丟埋條片﹗


正當工人姐姐同我講屋企包褲仔片片用剩幾片要買之際,就收到 『噓噓樂Sealer』的試用邀請﹗ 

『噓噓樂Sealer』來自台灣,台灣製造,有品質保證 (2大牌子之一,其中一條 LINE都係台灣製造架﹗)﹗最重要是 "價錢平"﹗呢個亦是佢地的最大賣點﹗因為BB 用尿片,真是 "小數怕長計",換得少又怕 BB有紅 PAT PAT,換得密其實都好 "襟計"﹗不只一次有朋友同我講,工人姐姐成日 2個鐘就換一次片,其實都好肉赤,不過又怕叫佢唔好換咁密的時候,佢地一陣又 678個鐘都唔換一次﹗不過香港暫時未有 S SIZE片。

試用咗 2個星期左右,吸濕都算理想﹗無漏尿的情況,朝早最重個條片都無漏﹗都無話因為價錢平,而忽略 "質素"﹗
 

hehehe...就算好似小丸子咁好動的 yoga高手,都未試過漏﹗
 

 小丸子有對豬腿仔,我都會好留意骴位,睇下會唔會 "cool" 到紅晒,噓噓樂Sealer 都無呢個問題﹗
 

話得平,其實平幾多先?﹗以小丸子著大碼為例,以前著大牌學習褲,要 $2.8/條 (仲要係等孖裝特價個時),而噓噓樂Sealer大碼片,只是 $1.72﹗當然佢唔係學習褲,就一定平少少,不過足足平咗 38%﹗(如果香港都賣埋學習褲就好啦﹗)


中碼 / 6-11kg / 56片: $86.2 (平均$1.54/片) 
大碼 / 9-14kg / 50片: $86 (平均$1.72/片) 
加大碼 / 12-16kg / 44片: $90.6 (平均$2.05/片) 
加加大碼 / 15kg以上 / 28片: $75 (平均$2.68/片)

 另外,佢地有家居送貨服務架﹗想當年我陀住小丸子,仲成日要幫大頭妹買尿片,仲要等孖裝特價,次次拎返屋企的時候就會好激氣...無辦法...男人永遠唔會知小朋友的尿片幾時用完,工人姐姐又永遠唔會幫你等特價買,唯有自己辛勞啲﹗


依家 click 入佢地網址,仲有免費試用裝攞架﹗
http://www.sealer.com.hk




2 則留言:

  1. 我女用緊H牌褲仔,喺藥房買,大碼40片只係$88, 平過超市好多㗎,有時遇著擺promo, 剪印花每包平$10 添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦?﹗咁又真係平﹗我地係 MANNING買,通常都要 $214/ 2包﹗再送幾條咁囉﹗不過依家只係夜晚瞓覺著,我覺得唔洗著褲仔,慳得1蚊得1蚊嘛﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...