2014年6月4日 星期三

20140517@「Cheese! Mami」兒童攝影工作坊

 

2014年5月18日 (星期日)

今日帶大頭妹參加一個同母親節有關的活動﹗

之前係攝影師 Jenny的 facebook page見到 Harbour City 有一個母親節小朋友學攝影的 workshop,由 Jenny 親自任教 ( Jenny 是之前參加 Canon EOS 700D的 Blogger event 的導師),只是要即場捐款HK$100予「微笑行動中國基金」,就可以參加 (當然要 email去留位啦﹗),我就即刻幫大頭妹報名啦﹗大頭妹一向都好鍾意影相嘛﹗

haha...一去到就見到另一個 blogger,不過今次不是 blogger event 呢﹗

教小朋友影相的角度,唔同的角度會有唔同效果,小朋友矮過大人,唔想比佢地影到你地肥dodo,就最好自己就返個小朋友的高度啦﹗

最初學影相的時候,個主角當然就係最好係 abcd 點的中間啦﹗

另外都有講光線,我見大頭妹原來記得架﹗後來有一次佢幫我影相的時候,因為背光,佢識同我講話呢邊唔得,會好暗﹗

咁佢都有留心上堂嘅﹗

仲好開心添﹗



上完理論,就到實習啦﹗


我地今次要影 4幅相:
1. 實習影媽媽係一幅相的中間,即ABCD點內。
2. 小朋友揀自己最愛的場景幫媽媽影一幅
3. 媽媽同小朋友做同一個表情影一幅
4. 自拍

hehehe...不過我影唔到佢影我﹗我自己就影咗佢幾張﹗老師岩岩行過嚟,都問點解係我影梗大頭妹,唔係大頭妹影我?﹗

因為今日的主題係母親節,都預備咗啲小道具﹗


仲有一張母親節卡,可以放返今日小朋友影媽咪的相﹗

大頭妹好鍾意做勞作架﹗所以特別開心﹗

將影的 4張相 PRINT 出嚟,用靚靚 STICKER貼返上一早預備的卡上面﹗
然後小朋友再可以用 CRAYON 畫下畫,寫下字﹗

出去同老師影返幅相﹗


最後當然唔少得大合照...



活動完結之後,四圍行下影下相﹗

大頭妹好鍾意呢隻公仔



之後我都有問過 Jenny 父親節會唔會再有類似的活動,可惜答案係 no,不過都好,我今次學識咗自己整一張 "父親節" 卡﹗到父親節的時候,可以叫大頭妹影下爸爸,再 print返啲相出嚟,做張卡比爸爸,雖然佢連續 5年母親節都無送花比我﹗

大家 like 咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...