2014年6月11日 星期三

家常便飯@20140608

最近的星期日好似成日都出街食,我覺得我自己好耐無下廚了﹗工人姐姐嚟咗 2年,依家煮食都 ok,雖然佢煮來煮去都係豬扒﹑雞翼﹑蒸魚﹑咖哩雞,釀魚肉,不過我覺得都 ok 架啦﹗要湊住 2個小朋友,我唔會對佢有太高要求﹗

今日星期日,我同媽咪一齊入廚﹗我煮咗煎豬扒,同茄汁豬扒,因為阿妹要食茄汁豬扒,阿旺唔愛茄汁豬扒,佢只愛薑汁豬扒。媽咪就煮咗苦瓜牛肉,同咸酸菜炒鮮魷。

煮來煮去都無姑媽煮得咁好味﹗

呢樣都係...煮來煮去都唔夠姑媽煮得好味﹗

阿旺好鍾意係一檔粥檔買牛肉 (已醃好的)...不過...其實我覺得人地都係落鬆肉粉之嘛...

啲鮮魷炸一聲就比我地食晒,我好鍾意食鮮魷,不過又驚膽固醇﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...