2014年6月17日 星期二

家常便飯@20140614

2014年 6月14日 (星期六)

今日接完大頭妹放興趣班,我地又去金鋒買粥做午餐,之後我又順便去買餸,點知原來全身得 $80 (扣除買粥的錢後),真係即時唔知買咩好?﹗今時今日得 $80,想買餐餸真是要計清楚條數﹗

最後我買咗 7片肥牛 $37,2包金菇 $11,1斤冬瓜 $8,1斤通菜 $7,總共 $63﹗HAHAHA...唔夠錢買生果﹗好在前一日已經係 APITA買咗雞殼用來煲湯,去濕料又一早買咗﹗另一個餸的蝦仁炒蛋的材料,屋企又有齊,總算買齊今晚餐飯的材料﹗

起初我諗 7片肥牛都要 $37,好似好貴,AEON 有澳洲西冷薄片都是大約 $50 ,又是 7片到,不過原來呢 7片大塊好多,可以開 2,所以煮完出嚟有好多﹗不過就卷到我手軟﹗因為我煮煮下小丸子要去廁所,工人姐姐問我係唔係可以煮金菇,之後幫 "了" 開晒啲金菇,搞到我包的時候勁麻煩﹗下次應該叫佢包,咁佢就會記住唔好了散啲金菇﹗


大頭妹同小丸子都有食,一人一條﹗

蝦仁炒蛋...依家少煮飯,始終炒唔返以前的水準,當然...用料都唔同啦﹗

蝦醬炒通菜是工人姐姐炒...結果勁咸﹗

去濕料冬瓜雞湯,好味道呢﹗APITA 的新鮮雞殼其實好抵,$23有 2隻,煲一次湯岩岩好﹗唔洗次次瘦肉,工人姐姐又有得飲。我以前通常買嚟煲粥仔比大頭妹同小丸子食,勁好味﹗不過佢地大大下都唔鍾意食粥,有時工人姐姐會用嚟煮雞飯食。

阿旺問我影啲湯渣做咩,我話比人睇下咩係去濕料嘛﹗不過我呢包唔正宗,係赤小豆扁豆去濕湯,唔知可唔可以當糖水煲呢?﹗

大家 like咗我地個 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗



1 則留言:

  1. 有菜,有肉,有蛋,仲有湯,相當均衡,有媽媽座鎮,係唔同啲既,但就有必要勞氣多幾句去訓練工人啦。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...