2014年6月19日 星期四

奶奶生日飯@新斗記

2014年 4月10日 (星期四)

最近少咗用電腦過相,通常都是用 apps upload相,再係電腦寫,所以有時用相機影的,反而唔記得出 blog,就好似呢個 blog 咁﹗足足 2個月後先 upload﹗

今年奶奶生日飯去了新斗記,食物質素有保證,乳豬尤其好味,其實燒鵝都唔錯﹗人多食飯可以叫好多餸,不過...太耐之前啦﹗我都唔記得邊樣打邊樣﹗heheheh...大家自己睇相啦﹗

粟米班塊,其實我唔鍾意分開汁同班塊上,我明係唔係整淋啲班塊,不過就硬係覺得魚同汁唔可以完全合為一體。hehehe...但呢個餸...係我叫的...因為叫比 2個囡食...


燒鵝...好好味架﹗唔差得過深井燒鵝﹗

啫啫生菜煲,係呢度的名物﹗



海味雜菜煲

羊肉?﹗唔係太記得﹗
乳豬...係必食架啦﹗

睇下小丸子食到個樣...幾狼﹗

小丸子: 媽咪,好味道吖嘛﹗

祝奶奶生日快樂﹗



最後仲有紅豆沙

叫咗壽包

仲有西瓜﹗切得咁靚嘅?﹗

嘩﹗我最愛的 "膽固醇" ﹗

呢個囡...成餐飯咁好味...淨係食西瓜...


哈哈...睇佢 2個有爺爺抱就咁開心...就知...爺爺寵孫啦﹗(哈哈...細細聲講好啦﹗)


2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...