2014年6月20日 星期五

Champion X Snoopy世界盃限定紀念系列


HEHEH...唔知大家鍾唔鍾意情侶裝?﹗我就好鍾意﹗有埋小朋友之後最好有家庭裝添﹗

為迎接 4年一度的世界杯,美國品牌 CHAMPION同一樣來自美國的卡通人物 SNOOPY來個 CROSSOVER,推出一系列的男女裝﹗想好似我地高調咁襯出情侶裝又得,低調啲黑 X 白/ 灰色系又得﹗

男裝呢款 snoopy公仔變咗做字,減少稚氣﹗ 女裝款就有 SNOOPY公仔,比較 CUTE﹗


想表現出多啲活力感,我提議阿旺影 "漂浮相",哈哈...係唔係好有活力呢?﹗

點知我影完佢,佢話我都要影...UM...我話我只可以跳 3次...呢張係第 3跳,已經係最成功架啦﹗跳到個雙下巴都出埋嚟﹗我都要收貨﹗要不停跳係好攰架﹗

HHAHAHA...成功咗幾開心﹗

個日行SOGO經過見到 CHAMPION的POP UP STORE,是專為 CHAMPION X SNOOPY系列而設架﹗

*服裝由 CHAMPION提供。

Champion銷售點
店名:                    Aeon
地址:                    鰂魚涌康山道2號康怡廣場南座
查詢電話:            2884 6888

店名:                    N’sport
地址:                    九龍太子道西193號新世紀廣場4406號鋪
查詢電話:            2264 3366

期間限定Pop up stores (專為Champion X Snoopy Collection而設)
店名:                    Sogo祟光百貨
售賣日期:            64日至624
地址:                    香港銅鑼灣軒尼詩道555號銅鑼灣崇光百貨3
查詢電話:            2833 8338


大家 like 咗我地 facebook page未呀?﹗未 like就快啲 like啦﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...