2014年6月24日 星期二

COTTON CANDY KIDS 小朋友太陽眼鏡


哈哈哈,係 facebook 見到 2個囡戴太陽眼鏡啲相就忍唔住笑,因為影相個日發生咗啲搞笑野﹗

話說個日我地食完飯,已經 9:30,我帶埋 2個囡去太古城影相 (收到啲 sponsor products,唔想次次都係屋企影咁悶),夜麻麻...幫佢地戴太陽眼鏡行出街,大頭姨姨出門口時已經問我唔會太黑咩?﹗我又不以為意﹗

之後預備出門之際,大頭妹話: 媽咪你可唔可以開返燈先呀?﹗ 我話: 吓﹗已經開咗燈架啦喎﹗心諗...原來周星馳啲電影...係真架...唔怪得咁好笑啦?﹗真是笑死我啦﹗

再之後落到街,不停聽到小丸子口中唸唸有詞...聽清楚啲...原來佢話: 好驚呀﹗好驚呀﹗(個頭不停 2邊令) 嘩哈哈哈...我好衰...我仲笑得出,因為佢個樣真係好可愛,可能條街已經黑,佢再戴埋黑超,真係咩都見唔到,佢有叫我抱佢,我又同佢講出街玩要自己行﹗哈哈哈﹗諗返都覺得佢好陰公加好笑﹗

講完 2個囡的笑料,講返幅太陽眼鏡先啦﹗

Cotton Candy Kids 今次推出自家太陽眼鏡,一共有 7款,價錢大約是 $88-108,非常實惠﹗7款都好靚,最後我揀咗白色心心,黑色鏡面反光的,因為覺得比較少見﹗另外,CCK太陽眼鏡的鏡片是採用 Sunglasses UV Filter Category 3,可以放心比小朋友戴﹗唔知 Sunglasses UV Filter Category 3係咩?﹗唔緊要﹗CCK 個 website 有講﹗

買太陽眼鏡要注意一下吊牌的標示,照規定有分 4個Category:
Category 1 是Fashion accessory, 沒有抗UV功能
 Categoty 2 有減光和抗UV功能
 Category 3 有良好的減光和抗UV功能
 Category 4 不適合開車使用

唔好以為買太陽眼鏡比小朋友,求其揀個靚款就ok,保護小朋友的眼睛都好重要﹗上次睇新聞講啲 "假太陽眼鏡" 無抗 UV功能,戴完之後 "瞳孔" 會因為環境暗咗而放大咗,但又因為無抗 UV,所以反而會吸多咗 UV﹗吸 UV 又有咩問題?﹗白內障就是因為吸得多 UV 而形成, 人人都有機會有,只是早定遲的問題﹗如果戴咗劣質的太陽眼鏡,就真是唔戴好過戴啦﹗

點解我好似咁清楚?﹗我以前同媽咪一齊去 LENSCRAFTERS 亮視點驗眼嘛﹗

睇下大頭妹同小丸子示範啦﹗

第一幅是黑框反光鏡片的一款﹗我覺得男仔女仔都好岩戴﹗

戴完之後即刻型女晒﹗

第 2幅係白色心心﹗

呢款就易襯衫,而且好 SWEET SWEET﹗白色心心又無粉紅色咁 CHILDISH﹗

呢款的鏡片是啡色的。

TROUBLE TWO...就是...你想影到佢都幾難...叫佢企佢就跑,叫佢跑都一定唔會企,只會跑得更快,我就係商場跑來跑去追住佢嚟影﹗

好難得先影到呢幅﹗

可能跑耐咗...終於肯坐底啦﹗

原來食完飯落商場跑下影下相都幾開心,不過如果成日落去跑,唔知個商場會唔會 BLACKLIST我地呢?﹗

最後特別嗚謝 CCK﹗產品由 CCK 提供﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...