2014年6月26日 星期四

Fujiyama Go Go拉麵


上 2個月,有一日 lunch time 落咗尖沙咀做野,即埋打比阿旺睇下佢食 LUNCH 未﹗一直都想試下佢朋友係尖東開的拉麵店﹗係 "忌廉哥" 旁,食完可以去探下忌廉哥﹗不過我個日見唔到忌廉哥﹗

講返佢朋友間拉麵店,都幾出名架,我同大頭姨姨講起,佢都食過,係 OPEN RICE有唔錯評價﹗我地自己識得個老闆就明白,好評都是有理由,老闆親自飛去日本超過半年學煮拉麵,由湯底到煮麵都要跟足日本店,才取得開分店的資格架﹗湯底是雞骨加豬骨,所以除咗有豬骨的濃,仲有雞骨的甜,每日一早 5:00- 6:00 就要開始煲,絕對唔係個啲幾十蚊大大枝的濃縮豬骨湯可以比美﹗

三眼仔拉麵...HEHHE...因為我唔知本身已經有半隻蛋,加咗 1隻蛋變成 3眼仔拉麵﹗

阿旺推介,芥末醬雞軟骨棒 (我作嘅...我唔記得咗個名啦﹗),阿旺每次都必吃﹗

呢碗係阿旺的...我估...佢朋友應該加咗豬比佢...無理由有咁多架﹗

富士山 55
尖沙咀麼地道75號南洋中心地下7-8號
2723 7737

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...