2014年6月16日 星期一

大頭妹@Jolly Kingdom 4


跟進一下大頭妹上 Jolly Phonics的進度,由上年 11月開始上,都上咗 7個月啦﹗ 終於都升班啦﹗依家已經上到去 Level 1 - Stage 4-6,開始學 "混合音",好似 ai﹑oa之類。我同大頭妹溫習的時候,都覺得佢掌握得幾好,而且佢話上堂上得開心,初初有打算以佢呢個年紀,上完 stage 1-3 學晒 26個字母就算 ,但見佢上得開心,咁就由得佢繼續上啦 (不過我數過...stage 1-3得 25個字母,有冇媽咪知點解呢?我見無教 Q﹗)﹗

而且我鍾意 Jolly Kingdom 上堂時間夠彈性,一個星期一堂又得,兩堂又得,一個月可以請 2次假,要同月補返堂,都算係唔錯的安排,即是學習進度唔會因為請假而落後﹗大頭妹依家上 2個興趣班,另一個係葉氏的音樂班,除咗考入學試的一次有提及過之外,好似無係 blog講過,佢一星期上一堂,無得補堂,一季 12堂,缺席 2次就無得升班,所以返到我都好有壓力,試過因為再請假就會缺席多過 2次,連大頭妹學校旅行都無得去﹗不過我覺得音樂要自小陪養,所以都要堅持落去,下次再詳述﹗

上到去 stage 4-6,開始有功課,其實比大頭妹上 phonics,我當係課外活動 (雖然係學術性),有冇功課都唔重要,不過以我呢個懶人,有功課好過無功課,由學校個邊拋個波過嚟,好過等我自己主動﹗

再見啦﹗Stage 1 - 3﹗

不過放心啦﹗我會得閒拎你出嚟同大頭妹溫習架﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...