2014年8月9日 星期六

靚媽週記(14/7/2014-27/7/2014)

今次是 2星期夾埋一齊寫啦﹗加快進度﹗
無特別/ 重覆的就不再 post了﹗
不過我發現...一星期寫一次有一個問題,
就是...我有時都唔記得邊日打邊日...
有少少迷失﹗

今個星期去了染髮,對上一次已經是生完小丸子過完餵媽媽奶之後﹗
今次染得比平時淺色,想改變一下形象﹗
哈哈哈﹗都幾成功喎﹗
多咗人讚我靚﹗連去買個髮夾,老闆娘都讚我,好開心!

哈哈 Zara減價時,買了一件背心,比大頭姨姨話我勇敢!
Top & Bottom: Zara

染髮後我又回復日系,因為染髮後行 The One 的 Earth Music & Ecology,買咗好多新衫 (心心眼)!其實真正睇中的只有 2件,但買 5件有 extra 20% off,大部份都是 $300以下咋﹗真是好抵買呀﹗

Top: Earth Music & Ecology

阿旺的髮型師,做2人同行染髮加焗油 $650/人 (是 6-7月的 promtion 啦﹗),包洗剪吹,仲要用Shiseido染髮劑! 同媽咪一齊去染!



One piece: Earth Music & Ecology

之前睇雜誌已經好想買呢款衛衣質地的連身裙!所以今次一見到即買﹗


多謝大家觀看!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...