2014年8月1日 星期五

峰壽司@20140724

上星期四,同大頭姨姨行銅鑼灣,本來想買少少化妝品,不過買唔成﹗又想買泳衣,不過又懶得試身﹗又睇咗波鞋,打算買對波鞋比阿旺做生日禮物,不過未睇中,而且都要帶埋阿旺去試鞋﹗
 
第一站去Sogo試唇膏,上面的是我想買的 YSL #49,下面是我已買的 Laneige,試完發現原來一樣顏色,慳返唔洗買!不過半個鐘之後就明白點解 2支價錢相差 $100!我支 Laneige 已經化開晒,難怪平時要成日補!YSL 的只是甩咗少少,但顏色就仲 keep到﹗其實我只是想比大頭姨姨睇下係唔係無分別,我早到等了半小時,就見到個效果﹗

之後去食峰壽司,估不到平日都要等位呢!以前住灣仔的時候,好多時都會同阿旺去食峰壽司,最愛佢地的蟹棒壽司,真是好好味道﹗﹗﹗

先上炸薯蓉芝士,好好味道呢!又夠熱!又是我每次都必食的﹗

軍艦壽司

麵豉湯,我覺得元氣的好飲啲!

我最鍾意食峰壽司的蟹柳!帶子和赤貝都不錯﹗

軟殻蟹手卷都是元氣的好啲!

2個人食到飽飽,埋單都是 $270,都 ok啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...