2014年8月2日 星期六

靚媽週記 (5/7/14-13/7/14)

好多謝大家都咁支持我的靚媽週記,雖然我知道我同真正的 beauty blogger無得比,不過我都想自己有動力每日去扮靚靚返工﹗時時刻刻提自己,今日要自拍一張,一定要見得人嘅﹗老實講...我呢啲返一人公司的,個日如果連老闆都唔返公司,我每日都只是見到大廈的看更大叔,同清潔嬸嬸,扮靚的動力...真是好低﹗唔似得返大公司,有好多女同事,可以大家互相 "指導" 一下﹗



06/07/2014
星期日的早上,今朝爸爸帶小丸子返 playgroup,我同大頭妹留係屋企,之前收到 as little as sponsor的針織衫要影相,我又幫大頭妹紮辮仔,今次紮一款類似髮結的,其實都是三手辮,由頭頂紮到落尾,最後用髮圈紮好,用個夾仔夾返個尾上去,就會做到髮結的效果架啦﹗
不過我唔係要出街,小朋友我都唔想用 spray,所以唔太整齊,我會繼續努力嘅﹗

側面睇係唔係好 elegant 呢?﹗大頭妹都好滿意﹗

07/07/2014
Top: Topshop/ Buttom: Zara

wahahah...我覺得大頭妹今日個頭好搞笑,又是佢自己要求的 Hello Kitty x twist cross﹗
小朋友的品味...我真的不懂﹗

09/07/2014
Top: Topshop/ Bottom: Zara

示範一下用我上星期介紹過的頭髮乾洗噴霧!其實都OK喎,噴完按摩一下,隔數分鐘後用密齒梳梳,即時整齊晒!但一定要用密齒梳喎﹗梳的時候有少少靜電,之後就會整齊晒架啦﹗

再梳理一邊!咁就OK晒啦!

11/07/20014
Top: Zara/ Bottom: Uniqlo

大家 like咗我地的 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...