2014年8月14日 星期四

一家四口遊澳門 - 澳門喜來登酒店﹑體驗『馴龍訓練營』


首先要多謝澳門喜來登酒店邀請我地一家體驗「體驗夢工場」馴龍歷險套票!

HEHEHEH...本來大頭妹放暑假,加上工人姐姐放假,我早就想安排一個假期,反正我和阿旺都要請假! 不過今年坐飛機旅行的 quota又已經用了,一個澳門 short trip是不錯的選擇,正當我上網找資料的時候,就收到 PR 的 email 了!我當時找的正是澳門喜來登酒店夢工場的套票呢!之前經常係 facebook 見朋友去玩,有家庭套房,仲有「體驗夢工場」早餐,已經好想帶大頭妹和小丸子一齊去﹗

我地坐 1:00pm船,大約 12:00pm 就到上環取船飛,再去食個 quick lunch﹗去到澳門過埋海關差不多 2:30pm,一出碼頭就已經見到去澳門喜來登酒店的 shuttle bus啦﹗Shuttle bus好似是每10-15分鐘一班,車程大約是 5分鐘,好快就到酒店啦﹗大頭妹和小丸子去過幾次旅行,一去到酒店就已經好興奮﹗﹗﹗

哈哈﹗連 shuttle bus都有『夢工場』的朋友仔﹗

一入酒店大堂就已經見到 『冇牙仔』啦﹗

等 check-in的時候,有氣球派﹗

Check-in之後,就急不及待上房 "參觀" 啦﹗

夢工場主題家庭套房,其實是 2間相連的房間,一邊是平時的酒店房,有 6呎雙人大床﹗

另一邊就是夢工場主題房﹗大頭妹同小丸子一入到去就已經好興奮啦﹗﹗﹗我地住的一間是『史力加』套房,另外仲有 『馬達加斯加』和『功夫熊貓』﹗

哈哈...兩個已經自動波去玩啦﹗

2邊洗手間的設計都一樣,有齊浴缸和企缸﹗好大呢﹗

小朋友房的一邊,有小朋友專用的洗頭水﹑沐浴露﹑body lotion﹗

入浴室影相出來,已經見到小丸子爬了上上格床﹗﹗﹗

2姐妹傾什麼咁開心呢?﹗

我都上埋上格床同佢地影相﹗


體驗驗夢工場歡迎禮品包一份,內有馴龍記圖案手巾、「體驗夢工場」禮品包索繩袋、掛頸小袋、相架、創意水壺及「體驗夢工場」填色紙﹗


放低行李之後,我地又出發去參加 『馴龍訓練營』啦﹗﹗﹗

馴龍訓練營是以夢工場動畫《馴龍記2》為設計藍本,專為412歲小朋友而設。有五個訓練區,包括頭盔裝飾 (設計自己的頭盔)﹑勇者防衛裝 (面部彩繪和紋身貼紙)﹑勇者格鬥訓練 (跳健身操),馴龍技巧常識 (填色/ 摺紙)﹑勇者眼界訓練 (丟圈圈)﹗完成訓練後,仲有 『初級馴龍高手』資格證書﹗

一入去訓練營,就已經有大型的 3D村莊畫比小朋友影靚相啦﹗

第一站是 『馴龍技巧常識』﹗

有不同龍的顏色紙比小朋友油顏色﹗




訓練員會同小朋友介紹一下不同的龍﹗

第 2站是勇者防衛裝﹗

我地都是第一次玩紋身貼紙﹗HEHEHE...我幫小丸子揀了 "肉丸龍" 紋身﹗

大頭妹起初有少少擔心,之後見個個小朋友都貼,佢就放心返啦﹗仲好開心添﹗

睇下小丸子幾滿意﹗

完成紋身的部份,訓練員就替小朋友畫面﹗

哈哈﹗即刻成個唔同晒﹗




第 3站是頭盔裝飾﹗

小朋友可以自己設計自己獨一無二的頭盔﹗



2個開始有少少似返個馴龍勇士啦﹗

第 4站是勇者格鬥訓練﹗

小朋友一齊做運動﹗

小朋友壓腿都可愛過人﹗

真是似模似樣喎﹗

HEHEHE...你呢個係咩表情呀?﹗

又真是好似幾威風咁喎﹗

嘩﹗小丸子...單單一個眼神...就已經...似足 "勇士" 啦﹗

學習用盾牌防禦﹗

第 5站就是勇者眼界訓練﹗


要丟出圈圈,套住龍仔﹗

仲有配對遊戲﹗

哈哈...當然...是由爸爸 "幫手" 架啦﹗

完成全部訓練,就可以同 『冇牙仔』龍合照啦﹗


仲有 『初級馴龍高手』資格證書﹗

出去玩當然要把握一分一秒的時間﹗玩完 『馴龍訓練營』已經差不多 5:00pm,7:30食晚餐,仲有 2個半小時,我地就去游水﹗﹗﹗其實房間有 wii 打,不過夏天就去游水啦﹗

澳門喜來登酒店有 2個泳池,大的一邊收 6:00,我地去細的一邊游啦﹗
 
  
真是好岩小朋友玩﹗
 

細個邊都唔細架,我影唔到後面仲有另一個池﹗
 


我仲幫今次個 trip 整咗條片﹗因為之前去 2次旅行都唔記得拍片,今次終於記得啦﹗


仲有 Feast 盛宴的 dinner buffet 同「體驗夢工場」早餐﹗留返下一個 blog再講﹗

http://athena-joe.blogspot.hk/2014/08/feast.html

夢工場主題家庭套房套票$2888起,套票包括:
• 入住夢工場主題家庭套房
• 享用雙人自助特色早餐或午餐 或 每位以港幣100元升級至「體驗夢工場」動畫明星早餐
• 「體驗夢工場」歡迎禮品包
• 金光飛航澳門至香港 / 香港國際機場單程標準艙船票 2張或每位澳門幣 100元之喜來登炫逸水療及餐廳消費券
• 房內免費無線上網
• 房內無限次欣賞電影
• 「馴龍訓練營」門票兩張

「體驗夢工場」馴龍歷險套票 $1798起,套票包括:
• 豪華雙人特大床客房或雙床客房
• 享用雙人自助特色早餐或午餐 或 每位以港幣100元升級至「體驗夢工場」動畫明星早餐
• 「體驗夢工場」歡迎禮品包
• 金光飛航澳門至香港 / 香港國際機場單程標準艙船票 2張或澳門幣 200元之喜來登炫逸水療及餐廳消費券*
• 「馴龍訓練營」門票兩張或澳門幣 200元之喜來登炫逸水療及餐廳消費券
• 房內免費無線上網

(優惠至 2014年 9月30日)

預訂: http://sheratonmacao.com/hk/rooms-suites.html


 大家 like 咗我地的 facebook page 未呀?﹗未就快啲 like啦﹗大家支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...