2014年8月21日 星期四

官也街、山度士葡國菜、莫義記


12:00 check-out 之後就是自由時間啦﹗再見啦﹗澳門喜來登酒店﹗

無新意的我們,加上帶著 2個小朋友,我地都是決定留在氹仔玩﹗check-out後再寄存行李,我地就出發去官也街啦﹗因為我實在太愛莫義記了,對它的 "榴槤大菜糕" 念念不忘﹗﹗﹗

去了 3次澳門都沒有試過葡國菜,今次決定要試試啦﹗其實官也街附近,都已經有很多葡國菜餐廳啦﹗最後選了官也街內的 "山度士葡國菜"﹗原來價錢都幾貴,其實是 lunch的關係啦﹗沒有 lunch set,每樣食物大約是 $100多,而且沒有免費水提供,香港一般是高級餐廳才沒有免費水的,幸好食物質素真的非常好,所以仍然覺得物有所值﹗如果是晚餐時間來,可能會覺得物超所值﹗


免費的麵包都好好味﹗上枱時是熱辣辣的﹗當然不是新鮮出爐,不過起碼是有加熱,而且是用焗爐加熱,所以熱得來十分 "外脆內軟"﹗

有個爸爸好衰,說什麼是 "包包面",看看小丸子就知道﹗﹗﹗

上菜啦﹗﹗﹗

葡式燒乳豬 $158,真是 "食豬有豬味",比平時我們在香港食的有 "豬味",而且肉質好嫩滑﹗薯條...就比較失色﹗

見幾枱客人都有點這個葡式煮蜆 $148,我們又試試﹗真的好好味呢﹗﹗﹗

馬介休炒蛋 $148,點了一個飯給大頭妹和小丸子啦﹗炸馬介休球好好味呢﹗好似可以單點是 $9@ (我想我應該記錯...不然個炒飯就要 $76?﹗

好好味﹗必吃﹗﹗﹗

看到在旅遊書的老闆出現,非常之 nice,送了 2支原子筆比大頭妹和小丸子,給她們畫畫,我們大人就可以慢慢吃吧﹗

大頭妹忽然拿我的 lip gloss來玩,老闆還要讚她美...

你就笑得開心﹗我的 lip gloss真是可憐...你吃完飯都沒有抹咀﹗

小丸子見大頭妹搽,又嚷著要搽...為免在街得罪 "惡霸丸",我唯有屈服啦﹗

其實沒有試過其他,不過我覺得味道真的不錯,都會推介﹗﹗﹗

之後去吃 "莫義記"﹗


由上至下: 榴槤大菜糕﹑芒果布丁﹑榴槤雪糕

莫義記的芒果布丁和香港的不同,沒有花奶,亦沒有果肉,應該是用芒果汁做的,芒果味好濃郁﹗最後大頭妹小丸子一人 ko 一杯﹗

最後四圍影相﹗



澳門之旅完﹗

大家 like咗我地 facebook 未呀?未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...