2014年8月22日 星期五

Hi-5 House Hits Show



多謝 PR邀請我地一家去睇 Hi-5 House Hits Show﹗

其實本來我在 group buyer見到,已經想買飛入場睇﹗我家 2個小寶貝都是 Hi-5的 super fans﹗連小丸子都識唱佢地首 LOVE,成日係度 love, I love you and you love me﹗唱到媽媽 LUM 到入心﹗不過因為佢地的 show只是 8月9 - 10日,8月9日本來就已經約了 Mancent 和朗朗游水,8月10日又有另一個 blogger event 之前應承了,。想來想去不知買什麼時間,突然就收到 PR 的電話﹗另一個 blogger event又剛好改期,所以就有時間可以去睇啦﹗﹗﹗

 去亞洲博覽會的車程比我地想像的要耐﹗差不多要 1小時 45分鐘﹗沿路大頭妹不停問我,Hi-5是否在很遠的地方?﹗

去到剛剛好開場,我地買了爆谷和熱狗入場吃﹗因為場內比較黑,小丸子起初有少少怕﹗大頭妹就已經和我一起出去有利位置睇 show﹗

hahah...大頭妹仲 high 過我去睇郭富城演唱會﹗好似去 "朝聖" 咁﹗平時我都有陪下大頭妹小丸子睇 DISNEY JUNIOR,所以對 HI-5 一點都不陌生﹗連我都睇得好投入﹗比我想像中好睇﹗起碼連我大人都覺得沒有 "悶場"﹗

中間又有不少 "互動" 時候,不過都是 A 區 $680 的專利啦﹗(小丸子忽然衝了上 B區)

原來小丸子想要小朋友在玩的 HI-5玩具,我就同佢出去 SOUVENIR SHOP 買啦﹗才 $80,都不算貴﹗不過套 HI-5 裙要 $590,不捨得買喔﹗走的時候見到有一個小朋友著住,好可愛,又有少少後悔沒有買﹗再望一望,是港姐曹敏莉呢﹗難怪小朋友這麼可愛﹗

中場休息時間,小丸子開餐啦﹗

佢同大頭妹都是第一次食爆谷咋﹗

2個都勁鍾意食﹗﹗﹗

Hi-5 show 完全無悶場,真是好好睇呀﹗呀﹗點解我地香港的兒童節目做唔到呢?﹗

大家 like咗我地個 facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗
 


2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...