2014年8月4日 星期一

大頭妹K2 開學準備 - 第一張正正識識的書枱

大頭妹下學期 (即是 8月中) 就升 K2 ,開始進入真正的讀書期﹗大頭妹的幼稚園不算谷, K1都是一個星期 2 次功課 (逢星期三﹑六),只有星期六的一份功課要寫字。上次返學校聽 K2 的家長會,K2 開始就會日日有功課,校長話希望老師可以有多點上課的時間教小朋友,功課就留返屋企做,會開始寫英文大階,中文﹑數字﹗

媽媽深明『工欲善其事,必先利其器』的重要 (以前學化妝同學煮飯時都一樣...HEHEHEH...買東西的好借口),為慶祝今個學期大頭妹得到進步獎 (又另一個籍口),媽媽為大頭妹預備了她第一張正正式式的書枱啦﹗

登登...就是 Freemax 的 『kid2youth  R2-XS 兒童人體工學系列套裝』﹗包括: R2-XS 兒童人體工學桌和天星兒童人體工學椅,原價: HKD5,710,套裝價: HKD4,854﹗
Freemax 的枱同椅都可以調較高度,可以用到 177cm,即是全屋最高的阿旺都岩用﹗唔當大頭妹可以用到中學,用完個小學都 8年,加埋小丸子一齊用﹗應該都算是貴買平用﹗hehehe...不過依家聽講小學做功課要做幾個鐘,即是無得 "輪流" 用?﹗呵呵呵﹗到時先算啦﹗

 http://shop.freemax.com.hk/product-detail_R2-XS-Set.html?language=cht


我比較好多市面的學習枱椅套裝,Freemax 這一套算是中價,再貴的都有,去到成 $8xxx/套﹗平平地淘寶就 $2000 以下都有(當然是標榜 "人體工學" 的,否則普通小朋友寫字枱 $500以下都有﹗)。不過我一向都唔淘寶,小朋友的用品就更加﹗大陸的用料,老實講都是信唔過﹗

睇下個傻妹幾開心﹗

枱同埋椅都可以較高度﹗枱的高度由 53cm - 73cm。


枱面仲可以調較 7個角度﹗根據人體工學, 0°-15° 為最輕鬆寫字角度,30°-60° 為最舒適閱讀角度,30°-70° 為繪圖角度,一張枱就 fit 晒 "寫字"﹑"閱讀"﹑"畫畫" 之用﹗

人體工學,我唔是專家,我唔講咁多,有興趣就自己去 Freemax 的 website 睇下: 
 http://shop.freemax.com.hk/product-detail_R2-XS-Set.html?language=cht

大頭妹大約 2歲的時候,買了第一張 "摺枱椅"﹗不過隨著小丸子的加入,張枱唔夠用啦﹗我又換過一張 IKEA 的,小丸子上的 playgroup都是用呢張,其實用來食飯都ok﹗不過張圓櫈無椅背,見佢地坐得唔是幾好﹗其實...我連畫板都有...依家一張 Freemax 兒童人體工學枱就搞掂晒﹗

5月開始要大頭妹一日寫一頁 copybook,6月就開始寫格仔簿啦﹗

寫下: 日﹑田﹑木﹑水﹑中,方便佢等時學寫自己個名﹗不過學校好似話 K3先學寫名﹗

啲英文字...一無 copybook...就不似字形,不過ok啦﹗我都係要佢一日寫一行,慢慢加上去﹗上次家長日,校長話要留意小朋友寫唔寫到 4線簿,佢話如果小朋友寫唔到,就可能係有 "讀寫障礙"﹗

寫唔夠一陣就玩啦﹗

暑假都唔可以偷懶架﹗﹗﹗

係啦﹗正正經經寫字先乖架嘛﹗

睇書的時候可以較高少少的角度,頸仔就唔會咁攰啦﹗

hehehe...佢識讀我拍的生字,比我讚完,所以好開心﹗

再較高少少都可以,咁睇書就可以坐直晒個人﹗張枱有個盤可以托住本書﹗

小丸子都唔執書,又要影返幅相﹗
收貨當日發生一件事,令我覺得小丸子好乖,我一返到屋企,佢就問我張櫈是邊個?﹗佢知道應該是家姐的 (家姐當時上音樂班),然後問我佢可唔可以坐,我問返工人姐姐,佢之前真是沒有坐,等我話佢可以坐佢先坐,坐的時候仲笑咪咪﹗


其實 K2 要預備的又點只一張正正式式,坐得舒舒服服的書枱吖﹗

媽咪我已經買了 10多本 "格仔簿" 同 "4線簿",比大頭妹學寫字 (唉吔...幫我打走隻 "怪獸",我唔要做怪獸家長呀﹗)。原來我地細個的功課簿仲未被淘汰﹗我在中環的書局買 $3/本,我已經覺得好平﹗原來商務印 $10/ 5本,即是 $2/ 本咋﹗


仲有大量文具,買了 2盒鉛筆,1盒是日本的三角筆,是 B色的,寫出來會比 HB 深色,即是不用太大力都寫到,要成 $39/12支,即是比平時的貴一倍有多。大頭妹話在學校都是用這一款,媽媽真是沒有買錯了﹗另 1盒是施得樓的 2B鉛筆,比小丸子用,平平地 $18/12支 ﹗

大家 like咗我地的 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗多謝支持﹗





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...