2014年8月25日 星期一

阿旺試用:Men's Biore「10倍炭控油洗面膏系列」


今次阿旺要試用的是 Men’s Biore 2014 全新推出的10倍炭控油洗面膏系列」全系列共3:10倍炭控油深層洗面膏10倍炭控油冰爽洗面膏10倍炭控油暗瘡洗面膏」。  

基本上阿旺已試咗 1個月有多﹗以前佢通常都是都只是用清水洗面 (相信好多男仕都係),一星期洗一兩次面,用我的洗面奶,再磨沙,再敷 mask﹗所以今次有男仕的洗面產品試用,我就幫佢應承咗﹗等佢唔洗再偷我啲洗面奶用﹗

最初用個幾日呢...佢就話覺得都係我個啲好用啲﹗有即時效果﹗(咁...大佬...你老婆用的都...好貴架﹗無效就大鑊啦﹗) 用多幾日之後呢﹗佢就開始 feel 到日日用洗面膏洗面,皮膚是滑咗,少咗角質,唔會鞋烚烚﹗佢話效果都唔錯﹗三支之中,佢最鍾意 10倍炭控油冰爽洗面膏,因為有涼涼地的感覺,依家夏天用好舒服﹗
全線產品均使用高效的竹炭控油配方,所以一擠出來,洗面膏是灰炭色的!據講由於竹炭表面的吸油孔洞面積為木炭表面的10倍,配合獨有配方和磨砂粒子,特別特別適合油脂比較旺盛的男士使用!

其實我之前無睇住佢洗,後來我發現佢好似用得太多洗面膏,又起唔夠泡,所以起初佢話覺得效果普通,太乾﹗只是用錯方法﹗


其實...阿旺的皮膚...一向都比我好...依家日日用洗面膏洗咗幾星期,真是立立令呢﹗

點解阿旺笑得咁尷尬...因為佢自己話要扮產品代言人 "余文樂",但又忍唔住笑囉﹗

余文樂係呢個系列嘅代言人﹗哈哈哈﹗你點扮都唔會有余文樂咁靚仔架啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...