2014年9月23日 星期二

爺爺生日飯@稻香

上星期二,無啦啦多咗 2個幾鐘打風假,夜晚出去九龍灣同爺爺慶祝生日﹗

出去食飯當然要著靚靚啦﹗之前朋友生日,去買靚衫仔生日禮物,順手買多幾條裙仔比大頭妹同小丸子,成日覺得小丸子無靚衫著,因為佢大得快,之前買落好多 2歲的,都未著就唔岩著,佢又著唔返大頭妹啲衫...啲夾位唔岩﹗今次買 110 碼,佢同大頭妹都岩著啦﹗

原本小丸子著完裙仔好開心,仲自己打比我 (我都唔知佢點做到,我估佢按 redial),同我講自己好靚,係公主﹗點知之後我同大頭妹上完興趣班返屋企,換完裙仔,佢一見到大頭妹條裙就話家姐先係公主...唉...唔通真係次次都要買一樣款?﹗

好彩我同佢講 2個都係公主,2個都咁靚,佢都即時開心返﹗

點解女孩子會自動識擺呢啲 post?﹗我無教過佢架喎﹗

其實小丸子呢件都好靚架﹗係今年好流行的通花,加有一行 "閃石" 架﹗

講返今次餐飯,係稻香新的 union pay promotion $1688/ 12位。

hahhaha...食完先記得影﹗

個燉湯好正﹗


呢個係 extra叫嘅﹗






唔知係唔係因為中秋節之後無蓮蓉,入面竟然是紫蕃薯,都幾特別...hahhaah...

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...