2014年11月15日 星期六

週末好去處: 渣打藝趣嘉年華2014

今個 weekend 大家有節目未呀?未就要睇下我以下的介紹啦﹗

噚晚帶咗大頭妹同小丸子去渣打藝趣嘉年華 2014 睇夜光巡遊和跳舞表演﹗ 同大家講下有咩野玩啦﹗ 呀﹗ 佢地日頭仲有攤位遊戲比小朋友玩架﹗ 仲有一樣最重要的未講,就是免費入場架﹗

有 face painting﹗ 仲要係夜光架﹗

小丸子一有得扮靚就肯坐定定﹗

大頭妹唔肯畫面,佢要畫手,姐姐見我不停叫佢畫面,都好細心同我解釋,小朋友多數鍾意畫手,因為自己可以見到,又係喎﹗我真係無諗過﹗




之後有大型夜光舞蹈表演﹗ 對小朋友來講好新奇,大頭妹同小丸子都睇得好開心﹗

仲有好朋友 Mancent 一齊玩﹗


一口氣飲晒一包朱古力奶﹗


小朋友可以一齊係台下的草地跳架﹗

仲有夜光閃燈眼鏡﹗

夜光巡遊開始啦﹗








場的另一邊仲有好多大型展品﹗










可惜尾段開始落雨仲越落越大,我地都要走了﹗

之後再同國皇一家去食 "金雀" ﹗

有 Mancent係度...我可以照顧小一個﹗坐咗係 Mandy姨姨隔離,不停叫錯 Mandy姨姨做媽咪...hahahah...你唔係咁快就行『伯母政策』嘛?﹗





只是今個星期六﹑日架咋﹗ 大家唔好錯過啦﹗
渣打藝趣嘉年華2014

Standard Chartered Arts in the Park Mardi Gras 2014

節目詳情

渣打香港與香港青年藝術協會攜手舉辦
本港主題式年度大型社區藝術嘉年華
渣打藝趣嘉年華是全港每年一度最大型的社區藝術活動之一。去年,活動吸引超過12萬名公眾人士參與。

今年,活動以「藝遊科幻境界」為創作題材,從藝術角度演繹時空穿梭、天文、自然生態及機動工程。本地藝術家將帶領逾千位青少年創作富科幻感的巡遊作品及舞蹈,展現藝術與科學的交織力量。

快來維園欣賞多個雄偉的巨型木偶及閃爍迷人的發光作品,參與精彩的藝術攤位及考驗智慧的科學謎蹤,以及欣賞連續16小時的舞台表演。觀眾萬勿錯過兩大焦點活動 - 夜光園壓軸巡遊

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...