2014年11月21日 星期五

蓮香樓@20141114



上星期五阿旺放假,湊完 2個囡放學,又嚟中環陪我呢個 "大囡" 食 lunch﹗我叫佢揀,佢又話唔知食咩好,其實我係中環返工 6年...大部份時間都是食大家樂咋﹗之後忽然諗起蓮香樓,好耐無食過...又係以前做完產檢先食的,今日又去回味下﹗

可惜...可能太晏先去,無咩食物揀,而且出得好慢﹗不過啲茶就真係好正﹗

馬拉糕...真係好大件﹗不過係最後一件凍嘅,轉過頭有一車新鮮熱辣嘅﹗

老公話係牛什...但好似又有豬皮同豬肚嘅?﹗

綿花雞

唉...我同阿旺一齊咁多年...都無食過蝦餃...但佢竟然唔記得我係食燒賣唔食蝦餃...算啦﹗我都習慣...

鳳爪

hahah...要自己攞點心,不過依家遊客多咗,我見佢地其實問完唔知啲野食係咩...我見一對韓國人母子相當無奈...啲阿姐又勞氣...

今次可能因為食唔到佢啲招牌點心,覺得差過之前...um...定係真係水準下降呢?﹗

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...