2014年11月20日 星期四

大頭妹的新畫班

10月開始同大頭妹報咗新的畫班,剛剛已經上完 10月的5堂﹗ 今次的畫班都算是 "平有平養" $70/堂﹗ 其實坊間有好多平平地的興趣班,有時真是要發掘一下﹗ 之前其實一直係葉氏的音樂班上埋美勞,一次上 2小時,頭一小時音樂,後一小時美勞,方便接送,但覺得教畫畫技巧的不多,所以都是報正式的畫班啦﹗

就係樓下的小童群益會,都有好多唔同的 course比3歲以上的小朋友。

小丸子好想一齊上,每次企門口唔肯走!不過最少要3歲先有得上!

唯有係出面玩下啦!好彩中心有好多玩具!


仲有火車玩,小丸子玩得好開心!

呢幅唔係堂上畫的一,係落堂之後,大頭妹返屋企再畫嘅。

又有一日發生咗一段小插曲,個日我晏咗少少放工,工人姐姐帶大頭妹返畫班,佢竟然帶咗佢落中心就走咗,我放工返屋企經過見到得大頭妹一個!好彩中心有個姨姨見到佢得一個,就陪佢傾計,之後我問佢驚唔驚,佢話驚!不過見到我就唔驚啦﹗

事後我有問返工人姐姐,佢話以為好似學校咁,帶入學校就得,其實佢之前帶過佢 2-3次,其中一次同奶奶一齊,我都幾肯定奶奶會等埋大頭妹入課室先走﹗唉...不過算啦﹗之後同幾個媽咪講,佢地都覺得工人姐姐誤會唔出奇,佢地都係唔明白學校同社區中心的分別。
 
見到我即刻好開心!

一班 15人﹗

11月都再報咗﹗希望大頭妹畫得開心啦﹗

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...