2014年11月11日 星期二

大頭小丸參加 IKEA『一起用畫筆勾畫成真』活動﹗


2014年 11月2日 (星期日)

上上個星期日,帶大頭妹同小丸子去參加 IKEA 『毛公仔助學行動』的 『一起用畫筆勾畫成真』活動﹗今年係 IKEA 第一年舉行全球毛公仔繪畫比賽,優勝者的作品會製作成毛公仔,成為下年『毛公仔助學行動』的主角之一﹗哈哈...我地大頭妹同小丸子都一齊湊熱鬧啦﹗『一起用畫筆勾畫成真』活動至到 11月16日 (星期日) 咋,有興趣參與的小朋友就快啲參加啦﹗
 
『一起用畫筆勾畫成真』活動

我叫你嚟畫畫...唔係叫你嚟飲野架﹗

呢個又食到成口朱古成﹗

今日之後,大頭妹愛上 IKEA的字母餅﹗

活動之後買咗 2盒,是大頭妹成個星期的早餐﹗

小丸子就係咁,成枱都係,但係都要家姐個啲...

『毛公仔助學行動』今年已經係第 5年係香港舉行啦﹗係 2014年11月9日至2015年 1月9日期間, IKEA 每賣出一個毛公仔,IKEA FOUNDATION就會捐出 $10比 『救助兒童會』及 『聯會國兒童基金會』,買得意毛公仔,仲可以做善事,大家今個聖誕節知道去邊度買禮品送比小朋友啦﹗

聽完講究之後,我地就開始畫啦﹗

大頭妹即刻已經諗到畫咩,佢話要畫哈哈笑﹗

小丸子就...繼續飲...


最後我幫小丸子畫的紅色一揵野,變身成一個大蘋果,再叫佢填色﹗效果都唔錯喎﹗之後佢仲識同爸爸講佢今日畫咗蘋果﹗

大頭妹都自己完成咗 8成『笑哈哈』,我再幫佢加返啲手腳,希望佢可以帶多啲歡樂比世界上每一位小朋友﹗

如果畫畫真是可以反映小朋友的內心,我希望大頭妹真是一個開心的小朋友啦﹗

小丸子的紅蘋果,希望世界的小朋友都有健康的身體﹗

最後來一個大合照﹗

大頭妹小丸子交 FORM啦﹗

最後仲有證書一張﹗

『毛公仔助學行動』今年已經係第 5年係香港舉行啦﹗係 2014年11月9日至2015年 1月9日期間, IKEA 每賣出一個毛公仔,IKEA FOUNDATION就會捐出 $10比 『救助兒童會』及 『聯會國兒童基金會』,買得意毛公仔,仲可以做善事,大家今個聖誕節知道去邊度買禮品送比小朋友啦﹗


大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...