2014年11月26日 星期三

小丸子K1大作戰 - 第3回

同一日要見 2間幼稚園,上午見完中西區的,下午就見返一間東區的,中埸爸爸去咗飲,我地就返屋企食個quick lunch,快快休息一陣﹗

誰不知...傻媽我今次真是代表作,我竟然記錯面試時間,應該係 4:00,我記咗 4:30,約咗爸爸是北角地鐵站匯合,4:20去到...點解...一個人都無,見好多老師係走廊搬枱櫈...已經知自己 "出事",之後...望一望封 email,4:00pm?﹗硬住頭皮問老師仲有冇得 in,岩岩仲有一個小朋友 interview中,老師 (好似是主任) 好好人話叫面試的老師等一等見埋我地啦。阿旺又唔知係唔係去飲食得太多,忽然肚痛要去洗手間,入房之前就衝咗去洗手間,老師問佢點解唔入去...hahahahah...今次真是多 NG野...其實都是預無行架啦﹗老師仲比我地見,我地已經覺得老師好好﹗

之後我地入課室填 form,老師就同小丸子傾下計,又係問叫咩名,幾多歲。之後問小丸子邊個帶佢嚟 interview,小丸子唔識答,老師就指住我問我係邊個,小丸子答媽媽,老師問仲有邊個帶佢嚟,小丸子無答,之後老師問爸爸係邊,佢答 "去洗手間"。

之後老師問小丸子是男孩子定女孩子,小丸子答女孩子,老師再拎一條裙同褲的圖出嚟,問小丸子鍾意邊樣多啲,小丸子指褲,老師問小丸子係唔係自己著褲/ 爸爸媽媽幫佢著,佢答爸爸媽媽,老師再問今日條褲係佢自己著/爸爸媽媽著,佢答爸爸媽媽,老師就叫佢以後要自己著啦﹗

之後就問小丸子鍾唔鍾意食野,就攞本書出嚟問小丸子生果,問咗香蕉﹑蘋果,小丸子用英文答 banana﹑apple,之後老師問小丸子橙係邊度,小丸子都指到。再問動物,第一樣問長頸鹿,小丸子唔識,之後問老虎﹑大象,小丸子都識,最後問黑熊,小丸子竟然唔答...

之後就問家長問題,問我地平時屋企用咩語言,邊個照顧小朋友。之後就問
1. 我地對小朋友幼稚園學習的期望。
2. 如果小朋友係學校同人打交,老師打電話比我地,我地會點處理。
3. 學校有家長義工,我地有咩睇法。

都幾多問題...哈哈...真是好多謝老師,最少沒有因為我地遲到而趕收工,比我地的感覺都好好,唔會令我地覺得佢地見完都唔會收小丸子。  結果...都心中有數架啦...龍b咁多 choice...點解要揀個 interview都遲到?﹗不過今日小丸子都表現媽媽真是好滿意﹗

是日心情好靚,所以我覺得佢今日INTERVIEW的表現都好好﹗




大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...