2014年11月14日 星期五

Kidssha鬼馬家庭"咔嚓嚓"2014狂歡派對

2014年10月26月 (星期六)

HALLOWEEN入咗去迪士尼酒店,參加 Kidssha鬼馬家庭"咔嚓嚓"2014狂歡派對﹗2個囡好耐都無入過迪士尼,所以一知道有得入迪士尼好開心呀 (其實今次是去迪士尼酒店)﹗上年年尾 annual pass過期之後,就一直都無去過,今年會續返啦﹗襯小丸子仲有半年免費入園,聖誕節/ 新年學校假期可以入去玩下﹗

今日首先以 super hero look 出場﹗

bat girl...當然是要飛下嘅...

古古惑感

坐迪士尼地鐵都已經好開心﹗

雖然今日去酒店,但佢地都話要去門口望下喎﹗

哈哈...小丸子好少咁 "嬌俏"﹗好鍾意呢幅相﹗

好啦﹗去到酒店要變身啦﹗ 超人要去電話亭變身啦﹗

一轉眼就由 super hero變成公主啦﹗

小丸子未開始的時候就係威係勢走上台玩,到真是要上台 catwalk時,又要我抱住行﹗

大頭妹第一次玩 FACE PAINTING,好緊張呢﹗

好靚的 Frozen face painting﹗

未畫之前又嘈嘈閉,話唔想畫,好驚...畫完又陰陰笑﹗成日咩野都未試,就話自己唔得﹗我都唔知要點 train 佢﹗真是唯有咩都同佢試多啲,做多啲﹗

唉...有請 『Sofia the 麻甩公主』出場﹗條裙吉肉...佢不停抓...完全唔似公主囉﹗﹗﹗

有得同 Mickey 同 Minnie影相,2個小朋友就最開心啦﹗

呵呵呵﹗我地都有份架﹗


之後開始食 buffet 啦﹗唔知出年仲會唔會搞,其實如果係一個大人帶一個 3歲以下小朋友都幾抵架﹗$480/位﹗3歲以下免費﹗食物都算好豐富,而且大部份都好岩小朋友食﹗迪士尼酒店吖嘛﹗















今日的嘉賓有姚嘉妮,佢仲好靚呢﹗ 點解唔拍劇呢?不過原來佢地依家做童裝生意呢﹗


仲有小丒表演睇﹗ 好精彩呢﹗





佢地 CATWALK時用咗大會的相機影相,所以我地無 RECORD添﹗ 好彩大頭妹上台的時候拍咗少少片﹗

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...