2014年11月6日 星期四

小丸子的PN生活!

小丸子都返咗 PN 2個幾 3個月啦﹗見佢都 OK鍾意返學,不過就唔多講學校的事,問佢同學仔叫咩名,佢就答返我同學仔,咁耐都係講過 Marco 同 Gigi,不過好奇怪,佢學校應該係用中文架?﹗最近再問仲慘...佢話同學仔叫 "麻煩",佢唔鍾意同學,話同學蝦佢﹑唔同佢玩﹗唉...真是好頭痛﹗佢同家姐真是好唔同,家姐當個個人都是朋友,平時同佢地去公園已經留意到,小朋友都鍾意同大頭妹玩,就算一開始唔同大頭妹玩,大頭妹總有辦法令人同佢一齊玩,之後仲會叫人地同埋小丸子玩,所以可能小丸子一直習慣大頭妹同幫佢識朋友。老師就講得出幾個,佢話佢鍾意譚老師﹑楊老師,仲有陳老師﹗

由於比大頭妹 K2的功課量嚇親,我怪獸家長上身,走去買咗啲習作返嚟比小丸子做,而且又等佢唔好成日去劃大頭妹啲功課﹗兩姐妹岩岩相反,大頭妹好怕做功課,我一打開佢啲功課,佢就走咗去,然後小丸子就坐落嚟,劃花家姐啲功課﹗真是激死﹗小丸子就好鍾意做功課﹗

佢一次可以做 5-6頁,唔叫佢停,可以繼續做,下次試下買連線的,可能可以做耐啲﹗

其實依家做咗 AROUND 1個月,都有紋有路咗,起碼叫佢油顏色,佢都知係油邊度,唔會亂油﹗啲線都畫得ok﹗

叫佢 "圈" 佢都明,"連線" 都OK﹗

希望到你真是要做功課時,你都係咁鍾意做功課啦﹗

同家姐玩老師遊戲,因為坐唔定,仲要推 "老師",所以被老師罰企﹗um...我見佢地玩的時間...佢罰企的時間仲長過坐低聽書...希望...佢係學校唔係咁架啦﹗

hahhaha...我個日拍咗片﹗


最近又唔知佢做咩,開學個幾月都是爸爸帶返學,忽然有一日唔肯跟爸爸返學,要工人姐姐帶,我估可能因為我叫爸爸帶佢返學唔好抱佢,佢就搵個會抱佢嘅帶返學囉﹗以前大頭妹返學,我一定唔會抱,唉...最近又變返爸爸帶大頭妹返學...我見佢又抱大頭妹囉﹗

開咗學 2個幾月先第一次帶佢返學,因為驚佢喊,唔比我走,結果...小丸子頭也不回就自己行入班房﹗媽媽我太高估我自己,又太低估個囡﹗見住佢自己行入班房,自己放書包,真是覺得佢大個咗好多﹗

坐巴士返學,可以睇風景真是好,沿路不停問我地去到邊。

大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

2 則留言:

  1. 家姐好認真喎!每次睇你兩個女,我就覺得啲畫面,似曾相識,我兩個女都係咁,家姐好認真,阿妹好頑皮,不過,而家我家兩位小姐已是中學生,大得好快,你要好好珍惜佢地而家既可愛!

    回覆刪除
  2. 哈哈﹗係呀...2歲的小朋友真係好得意﹗

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...