2014年12月2日 星期二

慶祝拍拖13週年晚餐@伊呂波


好耐無同阿旺拍過拖啦﹗我成日都唔捨得丟低 2個囡,今次襯拍拖週年,阿旺話想二人世界,終於賣甩 2個囡﹗剛剛要去銅鑼灣 (SOGO THANKFUL WEEK呀﹗),我呢個咁冇新意的人就提議去 "伊呂波" 啦﹗睇返舊BLOG,上次去伊呂波就是拍拖 10週年呢 (慶祝拍拖10週年@伊呂波)

眨下眼就一齊咗 13年,下個月就結婚 7週年﹗好想襯呢個機會多謝阿旺,多謝佢比咗一個充滿愛的家我﹗

以前的迷你 2人餐 $430,依家已經要 $600啦﹗改了名做 2人餐,食物真是豐富咗,我同阿旺 2個都食唔晒﹗

 三色刺身,真是好新鮮﹗




前菜

沙律

肉類 1: 牛舌﹑豬頸肉﹑雞

海鮮類: 鹽燒大蝦﹑海螺

肉類 2: 3款牛肉

蔬菜類

牛肉豆腐蠔湯...阿旺話好好味,我覺得辣咗少少,好重胡椒味﹗另外就是...無蠔嘅﹗

海鮮薄餅

真是好好味﹗一分錢一分貨﹗


依家仲有甜品: 士多啤梨 PANNA COTTA

HAHAH...勁白痴...自己影完都忍唔住笑﹗


大家 like咗我地個 page未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...