2014年12月8日 星期一

愉景灣一天遊@20141108

2014年 11月8日 (星期六)

今日帶大頭妹同小丸子入愉景灣,我真是好鍾意愉景灣休閒的氣氛,每次入去都覺得好舒服,享受一下渡假的氣氛﹗


今次入去的重點是愉景北商埸新開的全港最大 playhouse Discoveryland,原本仲想帶大頭妹同小丸子去坐馬車,不過是日天雨,無得坐馬車呢﹗

明明早上都幾好天,中午出門口時就開始天陰陰啦﹗仲好,涼爽啲,開始感覺到秋天了﹗

是日小丸子要 interview,所以我同大頭妹先入去﹗

第一站先去醫肚先,要等埋爸爸同小丸子先可以一齊去 playhouse﹗去到愉景灣碼頭坐 shuttle 去愉景北商場﹗上次去愉景灣酒店的時候行過愉景北商場,知道呢邊有幾間餐廳,專登過嚟呢邊食,唔係我又去返朗朗媽介紹的 Zaks 架啦﹗

行咗幾間見呢間有 kids menu,又係 playhouse旁邊,我就揀咗呢間啦﹗大頭妹就不停問我可唔可以去玩先﹗哈哈﹗好一個無義氣的小朋友﹗最後都是開餐先,媽媽我早餐都未食﹗

 一坐低侍應就比咗啲畫筆同 kids menu大頭妹畫畫啦﹗

大個囡啦﹗識自己睇 menu,自己圈起自己識的字,之後同我講佢要食 hot dog﹗

先叫一個 kids meal,熱狗加薯條,仲有一杯果汁,大頭妹揀 apple juice。怪獸家長上身...我想話愉景灣真是比小朋友練習英文的好地方,我叫大頭妹自己同外籍侍應 order架,唔係就無得飲蘋果汁啦﹗



等爸爸時無野做,不停影大頭妹,最難得是有自然光,而且大頭妹又非常合作﹗

佢自己話要擺呢個 post﹗

茄汁怪人,有茄汁食就得架啦﹗



唉...2個衰女包...都係食熱狗食腸仔唔食包﹗不過見佢今日已經食咗半份熱狗,就放過佢啦﹗

大頭妹話好好味喎﹗hahaha...佢自己食到半份 (而且本身份量大),無叫人餵,就知道好味道啦﹗

大頭妹用薯條點茄汁搽麵包...因為唔想整污租隻手﹗



由於時間關係,阿旺今日帶小丸子坐的士入愉景灣﹗由北角出發,去到愉景灣酒店門口,大約是 $250﹗好彩我去的士站接佢,佢打算坐巴士返過碼頭個邊,因為佢以為我地去返上次個 會所,上次朗朗媽帶我地入去先有得去架﹗

係自然光之下...阿旺都比我影到變男神...呵呵呵﹗

但同樣的事係唔會發生係我身上...嗚嗚嗚﹗咁係唔係我要檢討?﹗


hahah...interview完係的士瞓咗一陣,唔知佢今日 in 成點呢?﹗

即刻問我可唔可以食薯條﹗


Lemon, Iime and bitter 是阿旺點的

Mini Baby Back Ribs 阿旺一個人KO晒﹗哈哈﹗帶小丸子去 interview...是大消耗啲架啦﹗

Tom Yum Beef Salad,呢個好有驚喜﹗個汁是帶 tom yum味 (睇個名都知啦)﹗酸酸辣辣幾開胃﹗牛肉亦十分好味﹗唯一是有 parsley,我唔能夠好暢快咁食,要 "了" 返出嚟...有時係囡面前...都唔想比佢地知我 "偏食"﹗

Salt & Pepper King Prawns,呢個好好味﹗蝦肉好鮮,簡簡單單烤,再加少少鹽同胡椒已經好好味﹗

叫侍應幫我地影返張合照﹗

下次會揀坐餐廳出面,響露天位飲下野都幾寫意,尤其愉景灣外國人多,好似去咗外國咁﹗好有旅行 feel﹗

食完就急不及待去 Discoveryland 玩啦﹗

嘩嘩嘩﹗之前就是睇到人地話佢係全香港最大 playhouse,所以就打算帶 2個囡入去玩下,但真是無諗過係咁大,樓底超高,而且呢度有攀石/ air trek 等等 facilities,連大人都岩玩,我預佢地玩 2個鐘,小朋友有無盡的體力,佢地玩得唔係好夠喉,唔肯走﹗下次再去起碼要預 4個鐘,真係一早入去玩完一轉先食 lunch,食完 lunch 再玩就差唔多﹗

一開始去跳舞區

之後再去兒童區,我見呢度的 facility 同出面的 playhouse好唔同,上佢地 website 睇返,佢地都是由加拿大入口﹗







哈哈...我地今次無玩呀﹗唔夠時間﹗


全港室內最長的滑梯﹗不過大頭妹唔夠膽玩,小丸子話要玩,不過佢又未夠高玩﹗

哈哈﹗睇下大頭妹...入咗去架啦﹗之後都係爬返出嚟﹗


之後去玩射波波﹗


最後去玩彈床﹗

阿旺最後都去咗玩攀石﹗

附上影片比大家睇下佢地玩得幾開心﹗


哈哈...Christmas再嚟玩啦﹗下次約埋國皇同 80後媽咪一家啦﹗最近大家忙 interview都好難約埋一齊玩﹗

Discoveryland
website: http://discoverylandhk.com/
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Discoveryland/1415926618675368

入場費
星期一至五 (公眾假期除外): 
小朋友 (1-12歲) HK$148/位 (包一大人,其後每位大人 $50)
成人 (13歲或以上) HK$168/位

星期六﹑日及公眾假期: 
小朋友 (1-12歲) HK$188/位 (包一大人)
成人 (13歲或以上) HK$200/位 

其實今日阿旺同小丸子係著父女裝去 interview架﹗


愉景北商場已經有聖誕節裝飾啦﹗

2個囡玩完話要飲野,走咗入惠康行一轉﹗
從未試過去超級市場都咁開心﹗

好彩夠 2個小朋友坐﹗



行去酒店果邊想碰碰運氣睇下有冇馬車,結果都是無﹗大頭妹見地下有好多鏡面波波球裝飾,好開心咁照黎照去。

小丸子就唔理有冇馬車啦﹗最緊要有橙汁﹗

仲有 gummy ring﹗

之後行入酒店去洗手間...小丸子竟然走上幾級樓梯唱歌﹗﹗﹗仲有晒動作﹗﹗﹗

大頭妹問我今晚係唔係住酒店,呀...小朋友...咁鍾意住酒店,唔鍾意返屋企嘅咩?﹗



最後決定食埋晚餐先返屋企,唔係返到屋企附近又係唔知食咩好﹗又比大頭妹揀,佢話食 pizza﹗原來佢睇中 24寸大 pizza﹗

Paisano's


無咗自然光,又變返阿旺啦﹗

order完,拎到埋位...大頭妹問我點解唔係 "圓形"?﹗下...原來你想食 "原個"?﹗你知唔知原個是 24寸大大大 pizza﹗我地 4個點食得晒呀?﹗

佢仲要話自己一定食得晒﹗叫我 order返個圓形比佢﹗

咁大件...一件都食唔晒啦﹗

margarita

godfather


好好味﹗濃濃的芝士加茄醬﹗只是 $25﹗

小丸子都食得好努力﹗


嘩﹗原杯檸檬茶...見你 interview完...比你飲啦﹗

個炸雞薯條啲薯條好好味﹗

喂喂喂﹗你地 2個當我 "透明"架?﹗

惜完左邊惜右邊﹗

因為...我收咗佢杯檸檬茶就唔同我坐...依家啲細路真係現實﹗

又食茄汁﹗


食薯條食到好似大爺咁﹗


食到咁飽,去行下個商場。


下次我一定要坐到馬車﹗

食完晚飯之後,阿旺話...2個囡都放哂電,不如坐的士啦...都是 $2xx﹗

ok啦﹗玩足一日其實我都好攰﹗

我地又返返入酒店等的士啦﹗門口的服務員可以幫手 call車﹗

因為佢地...原來未攰...係酒店大堂玩得太開心,我都係出返去等...之後發出一段小插曲﹗
話說大頭妹一向守規矩,小丸子一向無視規矩﹗小丸子行出馬路等車,我地見愉景灣少車好安全,又無特別要即刻拉返小丸子入行人路,之後大頭妹就大喊,佢話好驚啲車會車偏小丸子,要我地拉返妹妹上行人路﹗

喊到青根都現埋﹗


另一邊...小丸子...完全無反應﹗

一上車全部人瞓晒﹗由愉景灣返太古大約 $260,都 OK啦,偶然一次,我地無養車,間中坐下的士都可以嘅﹗

愉景灣 playhouse@20140406
http://athena-joe.blogspot.hk/2014/04/playhouse20140406.html

 
2日1夜生日之旅@香港愉景灣酒店 (酒店篇):

愉景灣半日遊: http://athena-joe.blogspot.hk/2013/09/blog-post_13.html



3 則留言:

  1. 我都好鍾意去愉景灣 好relax 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗仲係 2人世界的時候,我地有諗過係愉景灣買樓...當年 sars,studio flat 唔洗 $100萬﹗一房單位連花園都是 $160萬...

      刪除
  2. 你地呢日真係由頭玩到尾, 好充實喎! 爸爸又能單人匹馬去interview, 好o野!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...